Wat doe jij ernaast?
-
- Forum-lid
Oh ja, we hebben ook nog een hond, maar die is niet echt onder de indruk van mijn andere blaffer, LOL
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Ik ben mentor op een school voor praktijkonderwijs, Ik heb een klas met 14 leerlingen van 13 tot 16 jaar die ik goed in de maatschappij probeer te zetten. Daarbij hou ik mij bezig met de vormgeving van alle publicaties op die school en bemoei ik mij het het ict systeembeheer op school. Ook hou ik me bezig met de PR.
Daarnaast heb ik 2 kleine kinderen van 2 en 3 jaar die aardig wat tijd kosten: erg leuk!
en natuurlijk fietsen, minstens 2 keer per week. En nu in de winter 2 keer per week naar de sportschool, dat is wat minder, fietsen en niet vooruit komen!
Ik lees graag, knutsel wat met mijn fietsjes, speel gitaar, en vind het leuk om lekker te koken.
Eigenlijk niet veel bijzonders dus.
Daarnaast heb ik 2 kleine kinderen van 2 en 3 jaar die aardig wat tijd kosten: erg leuk!
en natuurlijk fietsen, minstens 2 keer per week. En nu in de winter 2 keer per week naar de sportschool, dat is wat minder, fietsen en niet vooruit komen!
Ik lees graag, knutsel wat met mijn fietsjes, speel gitaar, en vind het leuk om lekker te koken.
Eigenlijk niet veel bijzonders dus.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
- robbebopper
- Forum-lid HC
Hoezo niet veel bijzonders? Hoeveel levens heb je dan al op die manier geleefd?
[quote="Swoosh"]Je kunt beter die hond afleren je voorhoofd te likken, er zit geen haar meer op . . . .
[/quote]
Heb jij nog haar Swoosh?
Wat doe jij er langs (Brabander..)?
[/quote]
Heb jij nog haar Swoosh?
Wat doe jij er langs (Brabander..)?
Het ligt bij mij meer bij de hardcore (Hope Conspiracy, Rise and Fall (heerlijke fietsmuziek) en favoriet Cursed), maar een potje punkrock laat ik zeker niet aan me voorbij gaan (spamalert: check Sweet Empire. Leuk bandje van vrienden en ex-bandleden van me)Hé, fijn, nog een punkrockfan op het forum!
Nee, ik werk bij die ene waar net ook de raad van toezicht van is opgestapt; INHolland. En de tijdigheid van de roosters kan zeker beter...Of werk jij ook op die ene HBO instelling die wel op tijd roosters aanlevert?
slow is smooth, smooth is fast
Als werk ben ik software ontwikkelaar voor mijn eigen bedrijf (samen met mijn compagnon). Verder ben ik nog actief bij de voetbalvereniging in mijn geboortedorp als leider van A-junioren, jeugdcoordinator en bestuurslid. Als het even kan trap ik op zaterdagmiddag ook nog een balletje op een lekker laag niveau (maar dat kan vaak niet als leider van een jeugdteam)
Daarnaast mag ik graag een avondje naar de kroeg gaan, naar het theater met mijn vriendin, skieen, schaatsen (op natuurijs), surfen op internet (vooral veel fiets en wielrennen gerelateerd).
En natuurlijk probeer ik ook nog af en toe op de fiets te stappen .
Daarnaast mag ik graag een avondje naar de kroeg gaan, naar het theater met mijn vriendin, skieen, schaatsen (op natuurijs), surfen op internet (vooral veel fiets en wielrennen gerelateerd).
En natuurlijk probeer ik ook nog af en toe op de fiets te stappen .
Naast het fietsen werk ik in de accountancy en studeer ik voor Accountant-administratieconsulent. Hiernaast heb ik als hobby voornamelijk wielrennen en het knutselen aan de racer. Zou uren aan de fiets kunnen prutsen als ik er de tijd voor zou hebben.
-
- Forum-lid HC
[quote="sjakie007"]Naast het fietsen werk ik in de accountancy en studeer ik voor Accountant-administratieconsulent. Hiernaast heb ik als hobby voornamelijk wielrennen en het knutselen aan de racer. Zou uren aan de fiets kunnen prutsen als ik er de tijd voor zou hebben.[/quote]
In dat geval probeer van je hobby je vak te maken. Ook beter als je nog 40 jaar moet werken :p.
In dat geval probeer van je hobby je vak te maken. Ook beter als je nog 40 jaar moet werken :p.
What makes the boat go faster?
[quote="Tijmen"]
Het ligt bij mij meer bij de hardcore (Hope Conspiracy, Rise and Fall (heerlijke fietsmuziek) en favoriet Cursed), maar een potje punkrock laat ik zeker niet aan me voorbij gaan (spamalert: check Sweet Empire. Leuk bandje van vrienden en ex-bandleden van me)
[/quote]
Hm, ik word wellicht een dagje ouder... (ben zelf opgegroeid met Amerikaans groepen als 7 Seconds, Bad Brains, NoMeansNo, Hüsker Dü, en uiteraard de Ramones alsook het hele Dischord-label - maar heb nooit zo sterk het onderscheid gemaakt)
Maar Sweet Empire dus: ben benieuwd!
Het ligt bij mij meer bij de hardcore (Hope Conspiracy, Rise and Fall (heerlijke fietsmuziek) en favoriet Cursed), maar een potje punkrock laat ik zeker niet aan me voorbij gaan (spamalert: check Sweet Empire. Leuk bandje van vrienden en ex-bandleden van me)
[/quote]
Hm, ik word wellicht een dagje ouder... (ben zelf opgegroeid met Amerikaans groepen als 7 Seconds, Bad Brains, NoMeansNo, Hüsker Dü, en uiteraard de Ramones alsook het hele Dischord-label - maar heb nooit zo sterk het onderscheid gemaakt)
Maar Sweet Empire dus: ben benieuwd!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
[quote="Dario"]
7 Seconds, Bad Brains, NoMeansNo, Hüsker Dü, en uiteraard de Ramones alsook het hele Dischord-label -
[/quote]
Ook die komen regelmatig langs! Hüsker Dü is een van mijn favo bands!!
maar natuurlijk ook Black Flag, Jerry's Kids, het altijd goedfoute Gang Green en mijn all time favorite Descendents!
Maar de bands die ik noemde zijn inderdaad behoorlijk nieuw allemaal
7 Seconds, Bad Brains, NoMeansNo, Hüsker Dü, en uiteraard de Ramones alsook het hele Dischord-label -
[/quote]
Ook die komen regelmatig langs! Hüsker Dü is een van mijn favo bands!!
maar natuurlijk ook Black Flag, Jerry's Kids, het altijd goedfoute Gang Green en mijn all time favorite Descendents!
Maar de bands die ik noemde zijn inderdaad behoorlijk nieuw allemaal
slow is smooth, smooth is fast