Tot mijn 'verdriet' heb ik maat 48 van schoenmaat, dat geeft de nodige problemen. Zo ook met fietsschoenen, na jaren Carnac (perfecte schoenen) heb ik nu Sidi's. Toch kijk ik nog steeds rond voor andere (zowel atb als race). Nu zag ik dat DMT zijn betere schoenen tot maat 50 maakt. Kan iemand mij vertellen waar ik die uberhaupt zou kunnen passen? Dit om te checken of ik met maat 49 of 50 uit de voeten kan, ik neem aan dat ze kleiner vallen van de hollandse maat.
Alvast mijn dank!
Maat 48 (van bommel leest)
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Sidi valt over het algemeen zomaar een maat kleiner. Ik heb zelf maat 46 en rijdt met Sidi maat 48 Mega ( brede leest ). Deze zijn echter eigenlijk te groot, maar in de winter met dikke sokken gaat het prima. In de zomer rijd ik met standaard (smalle) leest maat 47.
Als je maat 47 aankan zou die maat 48 Mega wel passen denk ik. Maar ja, je hebt waarschijnlijk echt maat 48.
Misschien is gaan kanoën een betere optie dan fietsen.
Als je maat 47 aankan zou die maat 48 Mega wel passen denk ik. Maar ja, je hebt waarschijnlijk echt maat 48.
Misschien is gaan kanoën een betere optie dan fietsen.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
-
- Forum-lid
Volgens mij kan je er zelf ook wat van met je maat 47 dus jij kent de opmerkingen wel zo langzamerhand over de grote van je schoenen?Maakt echt geen indruk meer hoor.
Ik wil en fiets graag anders had ik wel andere site bezocht!
Je kreet: Campa=super, daar sluit ik mij weer geheel bij aan dus dat maakt het weer goed!
Ik wil en fiets graag anders had ik wel andere site bezocht!
Je kreet: Campa=super, daar sluit ik mij weer geheel bij aan dus dat maakt het weer goed!
Oeff, snel op de lange teentjes getrapt.
Ikzelf ga ook met maat 48 door het leven. Is met waterskieen vet handig. Met fietsen iets minder. Heb zelf ook sidi's en die zitten momenteel prima.
Om te passen (sidi's DMT e.d.) hopmans heeft veel schoenen staan, ook grootte maten.
Ikzelf ga ook met maat 48 door het leven. Is met waterskieen vet handig. Met fietsen iets minder. Heb zelf ook sidi's en die zitten momenteel prima.
Om te passen (sidi's DMT e.d.) hopmans heeft veel schoenen staan, ook grootte maten.
-
- Forum-lid
Ik heb bij Hopmans inderdaad ook wel eens maat 50 ofzo gezien, correct me if I am wrong.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders