Hoeveel fietsen heb jij staan?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Hahahah, leuke topic Daniel!
Ik heb 2 racefietsen;
1 De Rosa King ( 56)
1 Santos SRR 03 (56)
Het Santosframe gaat het komend voorjaar weg. Ik schaf een nieuwe koersfiets aan voor criteriums.
Mijn crossfiets Santos heb ik weggedaan. Ik wil niet meer in de bagger rijden.
Ik heb 2 racefietsen;
1 De Rosa King ( 56)
1 Santos SRR 03 (56)
Het Santosframe gaat het komend voorjaar weg. Ik schaf een nieuwe koersfiets aan voor criteriums.
Mijn crossfiets Santos heb ik weggedaan. Ik wil niet meer in de bagger rijden.
Gerardo
Leuk topic
Eén slechts... een MEES IRIS03 (Santos frame)
zou er graag nog een MTB bij hebben, maar dat vind "de baas" niet zo'n goed idee (want dan ben ik nog vaker weg) [;)]
Wie weet over en paar jaar een nieuwe racer, dan kan ik deze alleen voor trainen gebruiken.
Eén slechts... een MEES IRIS03 (Santos frame)
zou er graag nog een MTB bij hebben, maar dat vind "de baas" niet zo'n goed idee (want dan ben ik nog vaker weg) [;)]
Wie weet over en paar jaar een nieuwe racer, dan kan ik deze alleen voor trainen gebruiken.
-
- Forum-lid
Ik 2 racefietsen waarvan eentje op zolder. Dat was mijn eerste racefiets (Peugeout Aubisque) ooit volledig uit eigen zak betaald. Toendertijd (als 17-jarige) voor mij een kapitaal! De huidige is een heuse Jo Geurts gespoten naar eigen ontwerp.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
2 stuks:
race: Colnago Arte
trekking: Cannondale T1000
m.n. de Cannondale is me zeer dierbaar. Deze is zo'n 15 jaar geleden speciaal voor mij opgebouwd. Daarnaast natuurlijk ook door de herinneringen aan de diverse fietsvakanties.
race: Colnago Arte
trekking: Cannondale T1000
m.n. de Cannondale is me zeer dierbaar. Deze is zo'n 15 jaar geleden speciaal voor mij opgebouwd. Daarnaast natuurlijk ook door de herinneringen aan de diverse fietsvakanties.
So far, theHar
Race: Colnago Arte
Trekking: Cannodale T1000
Race: Colnago Arte
Trekking: Cannodale T1000
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="Gerardo"]
Het Santosframe gaat het komend voorjaar weg. Ik schaf een nieuwe koersfiets aan voor criteriums..[/quote]
Wat gaat de nieuwe koerstijger worden dan?
Het Santosframe gaat het komend voorjaar weg. Ik schaf een nieuwe koersfiets aan voor criteriums..[/quote]
Wat gaat de nieuwe koerstijger worden dan?
Less is bore
-
- Forum-lid