ik ben onlanks onderdelen tegen gekomen van gass.heeft iemand hier ooit al problemen mee gehad? ik vind het namelijk een redelijk goeiekoop merk.
ik heb een crankset van gass voor 135euro gevonden.(gass bran)
een stuurpen voor 51euro(gass padek)
een stuur voor 160euro(gass cisco-l)
dit vind ik niet zo een grote bedragen tegenover als ik bij andere merken ga kijken.
gass-project
gass-project
-
- Forum-lid
Ik denk dat er met hun producten weinig mis is. Ik bedoel het is allemaal weinig innovatief en ziet er naar mijn mening nogal schreeuwerig uit met al die graphics die overal naartoe stuiteren (alhoewel het carbon Cisco stuur er nog wel aardig uitziet..), maar als het niet al te duur is (en dat lijkt zo te zijn..) kun je je er denk ik geen buil aan vallen.
Gang is alles!!
Ik ken het merk al wat langer, werd eerst geimporteerd door EBS trading, maar door slechte leveringen zijn ze daar mee gestopt.
Goede prijs/kwaliteit verhouding !!
Overigens is het goedkoop i.p.v. goeiekoop
edke schreef:beste,
ik heb nu een half jaar het zadel GASS DAB in gebruik,
prachig en super zadel
enkel wat problemen gedad met de leverancier
liet wat op zich wachten
mvg
edwin
mag ik weten waar jij deze prijzen haalt?
die ik heb zijn toch een beetje duurder hoor
mvg
-
- Forum-lid
adroit schreef:Ik ken het merk al wat langer, werd eerst geimporteerd door EBS trading, maar door slechte leveringen zijn ze daar mee gestopt.
Grappig zeg dat er hier een paar gasten rondzwerven die iedereen continu lopen te verbeteren op hun spelwijze. Ik vind persoonlijk ´goeiekoop´wel lekker lezen, tenminste ongedwongen. Iedereen die dit soort spelfouten maakt.......gewoon mee doorgaan hoor!
reclame
- christoffel
- Forum-lid
Ik heb een Gass Torsk crankset voor Campa. Een mooi ding, maar na een jaar brak spontaan de linkercrank doormidden. Ik kreeg dan wel onder garantie een nieuwe, maar toch... Zelf zeiden ze bij EBS dat ze dit nog nooit hadden meegemaakt. Ook heb ik een GapCap die erg mooi is.
EBS heeft inderdaad vaak problemen met levering gehad. Die Italianen staan daarom wel bekend, lees berucht, maar deze jongens schijnen het wel heel bont te maken.
EBS heeft inderdaad vaak problemen met levering gehad. Die Italianen staan daarom wel bekend, lees berucht, maar deze jongens schijnen het wel heel bont te maken.
Gang is alles...
-
- Forum-lid
prijs van het crankset heb ik bij salden gehaald:mag ik weten waar jij deze prijzen haalt?
http://www.salden.nl/default.asp?pid=20 ... catid=3014
de prijs van de stuurpen :
http://www.gambacicli.com/gass-project- ... 3097cc8522
de prijs van het stuur:
http://www.gambacicli.com/gass-project- ... 3097cc8522
(als iemand nog betrouwbare sites/fietsenwinkels kent waar ik deze onderdelen kan bestellen , mag het altijd zeggen)