Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Enquete, win een Reischeque, I-pod of kledingset!!

ntfu
Forum-lid

ntfu 22 okt 2007 11:30

Goedendag!

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn onderstaande enquete in te vullen. Het is voor mijn afstudeeronderzoek voor mijn studie sporteconomie in Tilburg. Om de respons te verhogen heb ik een aantal prijzen aan deze enquete verbonden. Zo is de hoofdprijs een reischeque van €200,- aangeboden door Cycletours, en de andere prijzen zijn een I-pod twv €150,- of een kledingset twv €120,-!!

nb. Je gegevens zullen nooit gebruikt worden voor commerciële doeleinden en zullen verwijderd worden na de loting van de prijzen!

De enquete kun je vinden op http://www.fietssportnederland.nl/vragen

Alvast hartelijk bedankt!

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 22 okt 2007 11:40

Ingevuld. Opmerkingen:

- bij vraag 14. zijn geen meerdere antwoorden mogelijk, terwijl dat er wel staat.
- "op welke fiets" rijdt u het meest. Wat is "meest"? Meeste kilometers of meeste keren?
- bij meedere vragen heb je 2x staan "zeer aantrekkelijk", i.p.v. 1x "zeer aantrekkelijk" en 1x "zeer onaantrekkelijk". O.a. bij vraag 26 en 28.

ted038
Forum-lid

ted038 22 okt 2007 13:14

is dit dezelfde enquete als die voor de NTFU ?

(oftewel, als ik deze invul, is dat dan dubbel ?)

b2b
Forum-lid

b2b 22 okt 2007 13:19

Ik probeer de enquete in te vullen, maar bij vraag 8 mag ik alleen maar verder als ik een (sport) activiteit invul, terwijl ik niets naast fietsen doe. De optie 'anders nl.' brengt me bij vraag 9 en 10, die in mijn geval niet beantwoord kunnen worden.
Bij vragen 25 en 27 vraag ik me af wat het verschil tussen een training en een clinic is.

rik.a
Forum-lid

rik.a 22 okt 2007 13:34

Ik heb hem ook ingevuld.
Verstand op nul, Blik op oneindig & GAAN!!!
TWC PIJNENBURG
Gazelle

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 22 okt 2007 13:52

Vreemde alleen is dat als je de NFTU enquite invult je alleen kans maakt op de kledingset ter waarde van euro 120! Van de reisscheque of Ipod is geen sprake, is dit juist?
What makes the boat go faster?

pjotr
Forum-lid

pjotr 22 okt 2007 13:59

Dit staat op het beginscherm:

Als dank voor uw deelname aan dit onderzoek verloten wij schitterende prijzen:

1x Cycletours Reischeque t.w.v. €200,-
1x Apple I-pod, 4GB, zilver, t.w.v. €150,-
1x Bio-Racer kledingset t.w.v. €120,−!
Anti-Spacers!

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 22 okt 2007 14:22

pjotr schreef:Dit staat op het beginscherm:

Als dank voor uw deelname aan dit onderzoek verloten wij schitterende prijzen:

1x Cycletours Reischeque t.w.v. €200,-
1x Apple I-pod, 4GB, zilver, t.w.v. €150,-
1x Bio-Racer kledingset t.w.v. €120,−!

Alleen bij het einde van NFTU enquite staat alleen de kledingset vermeld.
What makes the boat go faster?

ntfu
Forum-lid

ntfu 22 okt 2007 14:31

Door de beperkte tijd die ik had om de enquete op te stellen zijn er een aantal slordigheden ingeslopen, mijn excuses....

havana schreef:Ingevuld. Opmerkingen:

- bij vraag 14. zijn geen meerdere antwoorden mogelijk, terwijl dat er wel staat.
- "op welke fiets" rijdt u het meest. Wat is "meest"? Meeste kilometers of meeste keren?
- bij meedere vragen heb je 2x staan "zeer aantrekkelijk", i.p.v. 1x "zeer aantrekkelijk" en 1x "zeer onaantrekkelijk". O.a. bij vraag 26 en 28.

Klopt, heb het aangepast, bedankt voor je reactie!
Ik probeer de enquete in te vullen, maar bij vraag 8 mag ik alleen maar verder als ik een (sport) activiteit invul, terwijl ik niets naast fietsen doe. De optie 'anders nl.' brengt me bij vraag 9 en 10, die in mijn geval niet beantwoord kunnen worden.
Bij vragen 25 en 27 vraag ik me af wat het verschil tussen een training en een clinic is.
Vraag 8 heb ik aangepast, dank voor je reactie.

Het verschil tussen clinic en training is dat een clinic wordt gehouden door een gerenommeerd fietser/mountainbiker, check vandale.nl maar ns
Vreemde alleen is dat als je de NFTU enquite invult je alleen kans maakt op de kledingset ter waarde van euro 120! Van de reisscheque of Ipod is geen sprake, is dit juist?
Ook dit heb ik aangepast, en het is zo dat je ook kans maakt op de reischeque en I-pod als je de ledenenquete invult!

In ieder geval bedankt voor het invullen!! Moet minimaal 800 respondenten hebben om de resultaten representatief te beoordelen! Het gaat nu de goede kant op, maar er moeten er nog veel bij!!

Alvast bedankt ieder die het invult!

evers
Forum-lid

evers 22 okt 2007 16:26

Beetje jammer van de verschrikkelijk veel taalfouten die er in sta

Buiten dat nog een opmerking over de fietsclinickorting a 15 euro. Je kunt nooit zeggen of je dit veel of weinig vind als je geen kostprijs hebt.

Er staan hierdoor veel vragen in die niet valide zijn en daar zal dhr Van den Berg niet blij mee zijn ;)

Groet,

een mede SPECO student
Train ze!

ntfu
Forum-lid

ntfu 22 okt 2007 16:38

Als je dan opmerkingen hebt over de taalfouten, typ dan je bericht zelf tenminste in goed en foutloos Nederlands (sta = staan, vind is vindt). Maar ik ben zelf geen held in spelling, maar zo erg is het toch niet?

Dan nog over die 15 euro, er staat ook niet of je dit veel of weinig vind, het gaat om de aantrekkelijkheid van de korting zelf, niet over de hoogte van de korting. En als dit de enige vraag is die volgens jou niet valide is, waarom praat je dan over 'veel' vragen?

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 22 okt 2007 16:41

Als je een enquête maakt voor afstuderen mag je enig niveau verwachten. Welk niveau is deze opleiding?

Helaas blijkt deze enquête simpelweg overhaast in elkaar gezet. Dat is jammer, want nu zijn je resultaten beïnvloed. Vragen tussentijds veranderen is een doodzonde, of je moet alle respondenten die je in het begin had weggooien.

Haast is een slecht excuus. Ik ben toen ik deze zomer afstudeerde ruim 3 weken bezig geweest met een vragenlijst van nog geen 25 vragen.
er staat ook niet of je dit veel of weinig vind
Vindt

Plaats reactie