Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

shimano dura-ace wielen

mathias.v.
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 02 dec 2006 21:43

mathias.v. 13 okt 2007 13:05

yo,
was wat aan het rondsurfen op 2dehands-sites en vond daar een zoekertje;)
-dura-ace carbonwielen (lage) voor 525euro met continental tuben (de roze versie)
de wielen zijn wel nog met de spaaknipels aan de naaf, dus een verouderde versie, weetniet veel over deze wielen, mss kunnen julie mij helpen met dit probleem?
en dan zo mijn beslissing tot een goed einde brengen!

mvg!

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 13 okt 2007 13:18

Friso schreef:Die wielen die jij te koop hebt zien staan zijn denk ik ex ploegwielen. (De roze t-mobile bandjes)


Denk dat je je ff goed af moet vragen of je dat wel wilt. € 525 voor een setje wielen blijft een hoop geld namelijk....
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

mathias.v.
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 02 dec 2006 21:43

mathias.v. 13 okt 2007 15:02

ja weetwel maar dit zijn toch wielen die, veel meer gekost hebben dan 525euro;)

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 13 okt 2007 16:06

Ja en waarom denk je dat ze voor zo weinig verkocht worden? Ik zou met een grote boog om wielen van de profploegen heen gaan. Je hebt geen idee van de kwaliteit die je koopt, je hebt geen garantie, het lijkt zo wel goedkoop, maar wat als de ene velg over 2 scheurt?

Ik zou zeggen gooi er 300 euro bij en koop een setje Corima Winiums, waarschijnlijke de betere wielen van de 2 en dan heb je garantie en een NIEUW setje.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

mathias.v.
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 02 dec 2006 21:43

mathias.v. 14 okt 2007 14:41

Amclassic-fan schreef:Ja en waarom denk je dat ze voor zo weinig verkocht worden? Ik zou met een grote boog om wielen van de profploegen heen gaan. Je hebt geen idee van de kwaliteit die je koopt, je hebt geen garantie, het lijkt zo wel goedkoop, maar wat als de ene velg over 2 scheurt?

Ik zou zeggen gooi er 300 euro bij en koop een setje Corima Winiums, waarschijnlijke de betere wielen van de 2 en dan heb je garantie en een NIEUW setje.


oké zal er nog eens goed overna denken, maar neem nu dat ze in goede staat zijn is het een goed aankoop volgens jullie, of niet?

anno
Forum-lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 08 jul 2006 15:34

anno 17 okt 2007 03:08

het kan een goede koop zijn maar ook een miskoop, dat is de garantie die je hebt.
Dat is juist het probleem bij 2e hands wielen, je wiet niet in welke staat ze zijn, vooral met carbon wielen is dit nou juist wel fijn / noodzakelijk om te weten.
Als ze inderdaad van een profploeg zijn geweest zou ik er zelf vanaf blijven..

Plaats reactie