Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Fiets-tattoo

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 04 nov 2007 00:23

Ik neem aan dat Gbrand de smiley's niet kon vinden...;)

gbrand
Forum-lid

gbrand 04 nov 2007 10:38

[quote="litespeed"]Ik neem aan dat Gbrand de smiley's niet kon vinden...;)[/quote]

Inderdaad, maar nu zie ik ze, dus alsnog:;)
Zo\'n tellertje heb ik ook gehad.

eddiebouncer
Forum-lid

eddiebouncer 04 nov 2007 12:20

[quote="Gbrand"][quote="Eddie Bouncer"]Het Fietslogo lijkt trouwens behoorlijk op de fietsers in het logo gebruikt bij het WK in 1953:

*afbeelding*

Inderdaad, zometeen blijkt dat Fiets het logo illegaal gebruikt, en moet iedereen zijn of haar Fiets-logo-tattoo weg laten krabben.[/quote]

[quote="AirJay"]Volgens mij rust er geen beeldrecht op de afbeelding. En daarbij, 1953 tot heden is een periode van 53 jaar, als het logo in die tussentijd nergens anders opgedoken is lijkt het mij dat er geen rechter is die gaat spreken over plagiaat of beeldrecht. Zie trouwens nergens een copyright of registered trademark staan. Nee, dat wegkrabben lijkt mij out-of-the-question.[/quote]

Mij ging het iig niet om auteursrecht wel of niet. Ik ga er vanuit dat zoiets wel in orde is als je het zijnde een wijdverspreid Fiets-magazine als logo gebruikt. Ik kwam bovenstaande poster 'toevallig' tegen. Zulke oude posters zijn best mooi. Persoonlijk vind ik de associatie met zo'n poster zelfs mooier dan als logo van het Fietsblad.
Mijn fiets is bezeten!

veeteetje
Forum-lid

veeteetje 06 nov 2007 15:42

[quote="AirJay"]Om eerlijk te zijn Veeteetje, smeren doe ik wel, maar niet met Calendulan maar met Bepanthen. Had mijn vrouw nog over van de periode van borstvoeding geven.
En jij? Ook druk aan het smeren? Ik moet zeggen dat de jeuk waar iedereen het over heeft gelukkig uitblijft. Er vormt zich nu wel een dun korstje maar dat mag eigenlijk geen naam hebben.

Misschien is het een leuk idee om alle tatoeages op foto te zetten en dan als collage aan Fiets aan het bieden? Zij hebben per slot van rekening deze ludieke actie opgezet en betaald![/quote]

Smeren doe ik nog wel, maar het korstje is er nu helemaal af en hij voelt eigenlijk nagenoeg helemaal glad aan. Hij is erg mooi geworden!!!

Het idee van Fiets om een collage te maken vind ik erg leuk. Ik geloof zelfs dat ze er al mee bezig zijn.

airjay
Forum-lid

airjay 06 nov 2007 23:14

[quote="Veeteetje"]Het idee van Fiets om een collage te maken vind ik erg leuk. Ik geloof zelfs dat ze er al mee bezig zijn. [/quote]

Ik heb mijn foto reeds opgestuurd, ik benieuwd naar het resultaat!

veeteetje
Forum-lid

veeteetje 07 nov 2007 12:02

Ja echt wel, ik ook. Benieuwd of het ook in het blad komt.

noppie
Forum-lid

noppie 07 nov 2007 12:47

[quote="Eddie Bouncer"][quote="Gbrand"][quote="Eddie Bouncer"]Het Fietslogo lijkt trouwens behoorlijk op de fietsers in het logo gebruikt bij het WK in 1953:

*afbeelding*

Inderdaad, zometeen blijkt dat Fiets het logo illegaal gebruikt, en moet iedereen zijn of haar Fiets-logo-tattoo weg laten krabben.[/quote]

[quote="AirJay"]Volgens mij rust er geen beeldrecht op de afbeelding. En daarbij, 1953 tot heden is een periode van 53 jaar, als het logo in die tussentijd nergens anders opgedoken is lijkt het mij dat er geen rechter is die gaat spreken over plagiaat of beeldrecht. Zie trouwens nergens een copyright of registered trademark staan. Nee, dat wegkrabben lijkt mij out-of-the-question.[/quote]

Mij ging het iig niet om auteursrecht wel of niet. Ik ga er vanuit dat zoiets wel in orde is als je het zijnde een wijdverspreid Fiets-magazine als logo gebruikt. Ik kwam bovenstaande poster 'toevallig' tegen. Zulke oude posters zijn best mooi. Persoonlijk vind ik de associatie met zo'n poster zelfs mooier dan als logo van het Fietsblad.[/quote]

Het is te hopen voor alle getattoeerden. Straks moeten ze de tattoe weer verwijderen of worden ze anders veroordeeld op straffe van een X aantal euro per dag als ze de tattoe laten staan . Dat zou ik wel komisch vinden!

:D:D
kiekeboe

reba
Forum-lid

reba 07 nov 2007 13:00

Op zich wel leuk maar ik zou het niet doen Wel heb ik een oorknopje in de vorm van een fiets. Dat is gemakkelijker te verwijderen dan een tattoo haha
Groeten
Rene Baremans
http://www.renebaremans.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 08 nov 2007 19:02

Een fietspiercing, een spaak door je neus! ;)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

gbrand
Forum-lid

gbrand 08 nov 2007 19:59

[quote="colnagofreak"]Een fietspiercing, een spaak door je neus! ;)[/quote]

Ik geef het je te doen:

[img=http://www.gbvmanen.demon.nl/plaatjes/HED.jpg]
Zo\'n tellertje heb ik ook gehad.

dolk
Forum-lid

dolk 22 nov 2007 19:01

Ik heb de tattoo ook laten zetten en vind deze zo mooi, dat ik overweeg om een heel peloton op mijn been te laten tatoeëren!!
De dolk staat op scherp!

airjay
Forum-lid

airjay 22 nov 2007 20:29

Hahaha, nou, ik hou het bij een. Misschien in de toekomst nog een ander op een andere plek maar voorlopig huist het fietsertje prima op mijn rechterkuit.

Plaats reactie