Busjes voor Bidonhouder komt los
Tijdens het schoonmaken van mn racefiets (Cube Litening 2007) ben ik erachter gekomen dat 1 van de busjes voor de bidonhouder op de staande buis los zit. De lak wat gebarsten en je kunt het plekje op het frame een beetje indrukken. Ik heb géén valpartijen gehad met het frame. Hoe is het mogelijk dat zoiets loslaat? Kan het gereapareerd worden? of moet ik naar de FM terug zodat hij uit zoekt of het frame voor garantie in aanmerking komt?
Zou zeker de FM inschakelen, repareren zal wel niet de meest eenvoudige klus zijn.
Maar of het garantie is, ligt er aan wat de periode van garantie is en of dit mee gaat in de garantie.
Maar of het garantie is, ligt er aan wat de periode van garantie is en of dit mee gaat in de garantie.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
- daniel1975
- Forum-lid HC
Busje vastzetten wordt lastig.
Nieuwe plaatsen is echter goed te doen door een vakman.
Nieuwe plaatsen is echter goed te doen door een vakman.
Less is bore
Vanmiddag bij de FM langsgeweest, hij heeft het vakkundig kunnen repareren. Maar er wel bij opgemerkt dat wanneer de zeer lichte beschadiging aan het carbon rondom het busje erger wordt ik direct terug moet komen voor een nieuw frame. Onder garantie
- daniel1975
- Forum-lid HC
Even lekker heen en weer rammelen dan maar met die bidonhouder..... liever dat het nu losscheurt met die garantieopmerking dan dat het over een jaar gebeurt.
Less is bore
-
- Forum-lid
das wel handig dan, maar het blijft (...) als het jóu overkomt.
ik denk namelijk altijd tijdens het journaal bijv.
oh maar dat overkomt mij toch niet maarja dat denkt iedereen!
ik denk namelijk altijd tijdens het journaal bijv.
oh maar dat overkomt mij toch niet maarja dat denkt iedereen!
een vlieg in je mond?
een beetje water erbij en hopla!
weer wat extra eiwitten!
een beetje water erbij en hopla!
weer wat extra eiwitten!
En het verhaal krijgt nog een staartje. Van de week tijdens een fietstochtje zag ik dat het busje wéér los liet en het carbon nog verder gescheurd is. Vandaag terug geweest naar Egberts in Borger. Het frame word vervangen, komt een Cube Agree gtc (zelfde frame maar andere naam) voor in de plaats. Kon tegen meerprijs zelfs nog de Cube hpc teamline krijgen, maar dit niet gedaan.
Super nette service dacht ik zo
ps. zo gauw ik het frame heb zal ik wat foto's plaatsen!
Super nette service dacht ik zo
ps. zo gauw ik het frame heb zal ik wat foto's plaatsen!