Bell Helmen
Idd, de Sweep R is de raceversie, die heeft geen viziertje. De XC wel.
Zelf zie ik het nu nut van zo'n modderklep niet echt, hooguit voor overhangende takken, verder heb je er niks aan.
Zelf zie ik het nu nut van zo'n modderklep niet echt, hooguit voor overhangende takken, verder heb je er niks aan.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Verder een tophelm, maar het pinnetje van de hoofdband (ten hoogte van de slapen) komt wel eens los. Heb er wel eens over gedacht om ze vast te lijmen, maar ik weet niet of lijm de helm wel zo veel goed doet. En tja waar praat je eigenlijk over.
Ik heb ruim één jaar gereden met een Furio, erg fijne helm. Op mijn (smalle) hoofd zit een S als gegoten. Inmiddels overgestapt op de Sweep-R, ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig verschil merk in ventilatie. Maar allez, alleen de looks al hé? daar rij ik voor mijn gevoel al 2 km/h sneller door :p
-
- Forum-lid
Ik heb hem nu drie maanden meer dan 1200 km mee gereden en hij bevalt perfect.
Erg comfortable en mooi om te zien.
Erg comfortable en mooi om te zien.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
null
Weten jullie of ie ergens hier in de buurt ook zo goedkoop te krijgen is? En dan met name de GROENE uitvoering? Ik heb hier veel interesse in. Leuk kado voor mijn verjaardag..
Weten jullie of ie ergens hier in de buurt ook zo goedkoop te krijgen is? En dan met name de GROENE uitvoering? Ik heb hier veel interesse in. Leuk kado voor mijn verjaardag..
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
Groene Spicht schreef:null
Dit lijkt me geen Sweep R
Ik heb vandaag mijn Sweep R (wit-grijs) ontvangen. Besteld bij Futurumshop voor 99,95 euro. Zeer snelle levering (1 dag)