Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers
-
andromeda
- Forum-lid HC
andromeda
08 okt 2007 22:11
TiesT schreef:Is dat niks? of gaat dat de "ïtaliaanse" klasse voorbij (meer hollands gefrot zeg maar)
Nee dat kan niet op een Italiaans paradepaardje Rob!
:p
FSA komt ook met mooie witte spullen, misschien dat dat een beetje betaalbaar wordt...maar ik vrees van niet
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
tiest
- Forum-lid HC
tiest
08 okt 2007 23:48
andromeda schreef:TiesT schreef:Is dat niks? of gaat dat de "ïtaliaanse" klasse voorbij (meer hollands gefrot zeg maar)
Nee dat kan niet op een Italiaans paradepaardje Rob!
:p
FSA komt ook met mooie witte spullen, misschien dat dat een beetje betaalbaar wordt...maar ik vrees van niet
Qua styling iig beter als die lelijke most spullen.
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
09 okt 2007 00:04
Rob, ik deelde die mening van jou ook. Heb ik vorige week nog tegen Andromeda staan verkondigen. Maar dit stuur is wel heel gaaf in het echt. Verder moet ik er niks van hebben, helemaal niks.
Less is bore
-
ilgrasso
- Forum-lid
ilgrasso
09 okt 2007 11:50
TiesT schreef:Zelf al aan gedacht om een witte stuur/stuurpen combinatie te maken?
Ritchey wcs wit spuiten en een mooi carbon stuurtje (syntace, ritchey) gewoon intapen met wit stuurlint en het middenstuk met wit plakplastic, Fohn erop en het lijkt gespoten:D
Is dat niks? of gaat dat de "ïtaliaanse" klasse voorbij (meer hollands gefrot zeg maar)
Goed idee Rob,
Pimp your bike the Auke way (*klik*)
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.