Ben op zoek naar een licht crankstel 2008 voor mijn racefiets (compact).Een 53x39 staat er nu op.
Ik rijd met de campa centaur 2007!
Misschien een optie is de campa centaur carbon 2008 maar ken het gewicht niet, iemand?
Laat is horen.....
nieuw crankstel....
Gewicht zal niet veel verschillen van de 2007 versie. P.S. Wat is het belang van gewicht op een fiets met Centaur?
Prima crankstel trouwens.
Prima crankstel trouwens.
het is natuurlijk geen record dat klopt maar was is aan het kijken naar iets anders omdat ik niet direct een andere groep ga steken....
Idd zeer tevreden van de centaur!!
Idd zeer tevreden van de centaur!!
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.
Gewicht laten zakken door cranks te wisselen zal niet veel uitmaken zoals ook 'havana' aanhaalt. Daarvoor is het beter om je wielen, binnen- en buitenbanden te bekijken en eventueel lichter te maken. Maar wel mooi die carbon cranks. En centaur is een degelijke groep. Ik rij er zelf wedstrijden mee.
de wielen en bandjes zijn al lang bekeken en dik in orde
Tis de bedoeling om een carbon en iets lichter crankske te steken meer niet.
het zal de carbon centaur worden denk, iemand een adres of een goeie site waar ik deze kan vinden van 2008???
Tis de bedoeling om een carbon en iets lichter crankske te steken meer niet.
het zal de carbon centaur worden denk, iemand een adres of een goeie site waar ik deze kan vinden van 2008???
Colnago E1
de witte schreef:Tis de bedoeling om een carbon en iets lichter crankske te steken meer niet.
Ik heb deze hier in ieder geval al gezien.
De 2008 carbon compact versie zou 693 gram wegen tegenover 828 gram voor de 2007 alu dubbel. 135 gram 'winst' dus. De vraag is dan of dat de investering waard is.
Vind het erg mooie cranks. Volgens zijn ze weer precies hetzelfde als het chorus crankstel alleen met goedkope tandbladen erop gemonteerd. Bladen van je huidige cranks er op en klaar is kees.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...