Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

aanmelden bij clubfiets ?

razenderoeland
Forum-lid

Gebruikersavatar razenderoeland 24 sep 2007 11:02

Vanmorgen heb ik me proberen aan te melden bij clubfiets.nl . Dit om oude tests etc. te kunnen bekijken. Keurig gegevens ingevoerd en op verzenden gedrukt. Ik krijg echter steeds de melding dat m'n inloggegevens niet kloppen en ik opnieuw moet inloggen.
Heeft dit soms te maken met het wel/niet lid zijn van het blad Fiets, of heeft dat er niets mee te maken? En hoe kan ik me nu aanmelden om wel de oude tests etc. te bekijken?
Hoe sterk is de eenzame fietser...

bull
Forum-lid

Gebruikersavatar bull 24 sep 2007 11:38

Hier hetzelfe verhaal, ben al een half jaar lid van fiets en nog steeds krijg ik die melding. Zou me niets verbazen als het een grote hoax is en het niemand lukt hier iets mee te doen.
Een vriend van mij is het ook nog nooit gelukt...

Sowieso vind ik het beheer van de website tegenvallen in vergelijking tot andere fora. Als je een fiets plaatst in My bike review staat er ie pas na een maand tot twee maanden later op. Vergelijk dat eens met mijn review van de autoweek site. Bovendien is de fiets site heel vaak erg traag en slecht bereikbaar. Ook kun je gemaakte reviews niet editen of verwijderen..
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 24 sep 2007 11:58

Je moet inderdaad abonnee zijn om clubfiets te kunnen activeren.
Als je abonnee bent en je hebt toch problemen met de activatie (dat gebeurd helaas nog wel eens), kun je even mailen naar redactie@fiets.nl. Geef dan je adresgegevens even door, dan kijken we er naar.

@Bull: Bedankt voor je constructieve kritiek ;)
Je hebt helemaal gelijk, er stonden nog wat bikereviews te wachten op controle. Ik heb het meteen even gedaan.
Clubfiets wordt door duizenden abonnees gebruikt, jouw hoax-conclusie begrijp ik dus niet helemaal. Volgende keer even een mailtje aan wagen ?
Afbeelding | Afbeelding

bull
Forum-lid

Gebruikersavatar bull 24 sep 2007 12:09

@freerider, naar wie moet ik een mailtje sturen voor wat betreft activatie van club fiets?
Bedankt ook voor je snelle reactie!

'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 24 sep 2007 12:12

[quote="Freerider"]Je moet inderdaad abonnee zijn om clubfiets te kunnen activeren.
Als je abonnee bent en je hebt toch problemen met de activatie (dat gebeurd helaas nog wel eens), kun je even mailen naar redactie@fiets.nl. Geef dan je adresgegevens even door, dan kijken we er naar.
[/quote]

:D:rolleye:
Afbeelding | Afbeelding

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 23 nov 2007 00:14

mail sturen naar de verantwoordelijke hiervoor (aldus de contact gegevens van de site) help helemaal NIETS! Ik heb meer dan een week geleden een mail gestuurd en tot nog toe geen reacite ontvangen. Kan iemand mij een tip geven om wel snel op de Clubfiets site te kunnen komen?

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 23 nov 2007 09:02

Zie PM
Afbeelding | Afbeelding

Plaats reactie