Pinarello aanschaffen
Beste fietsfanaten,
na 4 jaar op een Koga Team Edition gereden te hebben heb ik mijn oog laten vallen op het merk pinarello ; Kobh of FP Quattro (keuze gebaseerd op kleurstelling!)
ik heb wat vragen waar de pinarello kenners me mee kunnen helpen.
Budget circa 3500 - 4000
wil een allround fiets, full carbon, ben 1.84 en weeg 90kg (frame maat koga 57)
graag advies over;
welk frame, wat is het verschil tussen de diverse pina's
welke afmontage
welke wielen
andere tips
alle info/tips van harte welkom!!
na 4 jaar op een Koga Team Edition gereden te hebben heb ik mijn oog laten vallen op het merk pinarello ; Kobh of FP Quattro (keuze gebaseerd op kleurstelling!)
ik heb wat vragen waar de pinarello kenners me mee kunnen helpen.
Budget circa 3500 - 4000
wil een allround fiets, full carbon, ben 1.84 en weeg 90kg (frame maat koga 57)
graag advies over;
welk frame, wat is het verschil tussen de diverse pina's
welke afmontage
welke wielen
andere tips
alle info/tips van harte welkom!!
Denk toch dat het gemakkelijker is dat je zegt welk frame je wilt en dat er dan mensen met ervaringen komen...
Nu staat er alleen dat je Pina wil... zelf niks van onderdelen.
vind ik toch wat weinig info ...
Nu staat er alleen dat je Pina wil... zelf niks van onderdelen.
vind ik toch wat weinig info ...
Focus Izalco Team 2011 3T Team Campa SR 2011 Campa Bora two 2011
Yoda schreef:Op een pina moet campa
blijkbaar is pinarello zelf, het gezien hun afgemonteerde fietsen op hun site het niet met je eens maar voordat dit topic gaat veranderen in een campa shimano topic gaan we het hier niet over hebben
pinarello schreef:Weet je wat die frames hier kosten? Ben bang dat je budget niet toereikend gaat zijn.
fp7 2010 moet lukken met zijn budget
BigM schreef:Yoda schreef:Op een pina moet campa
blijkbaar is pinarello zelf, het gezien hun afgemonteerde fietsen op hun site het niet met je eens maar voordat dit topic gaat veranderen in een campa shimano topic gaan we het hier niet over hebben
pinarello schreef:Weet je wat die frames hier kosten? Ben bang dat je budget niet toereikend gaat zijn.
fp7 2010 moet lukken met zijn budget
Hij noemt zelf KOBH of Quattro. KOBH frame kost 4375. De quatro kost compleet 3850. Dat zou idd nog kunnen. Wordt afgemonteerd met Ultegra.
Zomaar even een greep uit de aanbiedingen van Evertse in Zierikzee:
Fp7 wit 566 afmontage campagnolo Athena + carbon wielen voor 3490 euro. Weet niet of hij er ééntje heeft in jouw maat maar informeer maar eens bij hem. Past mooi binnen je budget.
Fp7 wit 566 afmontage campagnolo Athena + carbon wielen voor 3490 euro. Weet niet of hij er ééntje heeft in jouw maat maar informeer maar eens bij hem. Past mooi binnen je budget.
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
Hond schreef:pinarello schreef:Weet je wat die frames hier kosten? Ben bang dat je budget niet toereikend gaat zijn.
Wel als je hem in China besteld.
Dan heb je een 'neppe';)
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
-
- Forum-lid
Hoi Pieter,
ben afgelopen zaterdag op pad geweest voor een Pina Quattro.
Een offerte verkregen bij een Pinarello-dealer in België net over de grens. Inclusief Mavic C Carbon wielen kostte t fietske +/- € 4200,00. (Wel een Ultegra afstelling)
ben afgelopen zaterdag op pad geweest voor een Pina Quattro.
Een offerte verkregen bij een Pinarello-dealer in België net over de grens. Inclusief Mavic C Carbon wielen kostte t fietske +/- € 4200,00. (Wel een Ultegra afstelling)