Trek madone 4.5
-
- Forum-lid
Dejef schreef:Weet er iemand iets over stijheid en gewicht van de 4.5?
kijk even naar de eerste paar reacties
reclame
-
- Forum-lid
Dejef schreef:zijn dat niet de eigenschappen van de 5.1 en hoger ipv. de 4.5 want die heeft geen geintegreerde lagers in het bracket ?
Ja dat klopt maar qua stijfheid en het balhoofdlager verschillen ze weinig van elkaar dan dat de 5.2 qua frame iets lichter is.
reclame
-
- Forum-lid
Het TCT frame heeft een "normale" trapas bevestiging en zadelpen, op de OCLV zitten de lagers in het frame wat dus stijver is en natuurlijk de andere zadelpen.
De OCLV wordt geheel in de US gemaakt, maar de TCT komt uit Taiwan (niet uit China zoals eerder geopperd).
Qua looks zijn de frames gelijk, maar de OCLV heeft toch echt heel wat extra's te bieden!
De OCLV wordt geheel in de US gemaakt, maar de TCT komt uit Taiwan (niet uit China zoals eerder geopperd).
Qua looks zijn de frames gelijk, maar de OCLV heeft toch echt heel wat extra's te bieden!
Crankbrother schreef:Het TCT frame heeft een "normale" trapas bevestiging en zadelpen, op de OCLV zitten de lagers in het frame wat dus stijver is en natuurlijk de andere zadelpen.
Goed lezen is soms moelijk.
wimke1971 schreef:Is bontrager goed of prutsen?
greetz
Ik rij met de 5.2 en ben uiterst tevreden over alles behalve over de wielen (race lite). Misschien maandagmorgenmodel maar is al twee maal binnen geweest om te rechten en af te regelen.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kwaliteit is goed en het design is inderdaad heel erg mooi. Als het om rij eigenschappen gaat, zou ik ook eens een Specialized tarmac proberen.
Heeft een heel andere look, maar ik heb de twee vergeleken en... ben voor de Tarmac gegaan. Qua stijfheid zit het wel goed maar de Tarmac stuurde beter reed lekkerder. Dit is subjectief, maar ik was niet heel erg onder de indruk van de Madone, of misschien had van een fiets die er zo goed geengineerd uitziet meer verwacht. Als het je echt omstijfheid te doen is, zou je nog een Allez proberen. Die heb ik dit weekend geprobeerd. Rijdt super, maar ik ben contenter over de Tarmac. Geeft net dat beetje meer comfort.
Als je het verschil niet voelt, koop vooral wat je mooi vindt!!! Het is een hoop geld.
Groet,
Heeft een heel andere look, maar ik heb de twee vergeleken en... ben voor de Tarmac gegaan. Qua stijfheid zit het wel goed maar de Tarmac stuurde beter reed lekkerder. Dit is subjectief, maar ik was niet heel erg onder de indruk van de Madone, of misschien had van een fiets die er zo goed geengineerd uitziet meer verwacht. Als het je echt omstijfheid te doen is, zou je nog een Allez proberen. Die heb ik dit weekend geprobeerd. Rijdt super, maar ik ben contenter over de Tarmac. Geeft net dat beetje meer comfort.
Als je het verschil niet voelt, koop vooral wat je mooi vindt!!! Het is een hoop geld.
Groet,
Loeki Pro