Op de site van de huidige/nieuwe producent http://www.job-cycles.com staan overigens ook de modellen uit de oude collectie, zouden ze die dan misschien toch blijven voeren? De producent voert overigens ook Basso, zouden ze daar ook voor produceren?
@GastheerG; van welke fietsen heb je overigens spijt dat je er afstand van hebt gedaan?
Gios
Frigo schreef:Op de site van de huidige/nieuwe producent http://www.job-cycles.com staan overigens ook de modellen uit de oude collectie
Die zijn er ook past zeer recentelijk bijgezet, dan. Vorige week nog gecheckt en toen was er van deze modellen nog geen spoor te bekennen daar.
(Toch handig, zo'n forum!
Het eerste en énige Nederlandstalige weblog over Italiaanse racefietsen: http://www.racefietsen.it
By the way: ligt het aan mij of mis ik op dit forum soms ineens de 'quote' link onderaan de berichten? Da's dan weer niet zo handig... Of doe ik iets verkeerd?
Het eerste en énige Nederlandstalige weblog over Italiaanse racefietsen: http://www.racefietsen.it
gvda schreef:By the way: ligt het aan mij of mis ik op dit forum soms ineens de 'quote' link onderaan de berichten? Da's dan weer niet zo handig... Of doe ik iets verkeerd?
bij mij doet die link het gewoon, kijk maar
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
Wijze woorden en helemaal mijn idee (al vind ik dat mijn New A-90 prima rij-eigenschappen heeftGastheerG schreef: Een recent gekochte Gios is toch grootdeels op imago, historie, mythe en de kleur.
Is niks mis mee en als je toch niet koerst voor de overwinning is een fiets met een verhaal toch een stuk leuker dan economisch en technisch welstandje.
Het eerste en énige Nederlandstalige weblog over Italiaanse racefietsen: http://www.racefietsen.it
Voor de GIOS liefhebbbers: het eerste beeld van de nieuwe showroom en wat nieuwe informatie over de GIOS frames die leverbaar worden in 2010:
http://italiaanseracefietsen.wordpress. ... room-gios/
http://italiaanseracefietsen.wordpress. ... room-gios/
Het eerste en énige Nederlandstalige weblog over Italiaanse racefietsen: http://www.racefietsen.it
Ik begin nu toch wel heel nieuwsgierig te worden... zouden er er dan echt nieuwe modellen aan komen?
Die showroom annex museum in Turijn lijkt mij ook wel een bezoekje waard. Het zal alleen wel even duren voordat ik weer eens in die omgeving ben...
Die showroom annex museum in Turijn lijkt mij ook wel een bezoekje waard. Het zal alleen wel even duren voordat ik weer eens in die omgeving ben...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
-
- Forum-lid
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 01 mar 2008 18:47
Op de GIOS Forum-rit kom ik op de Compact, maar mijn retro mag nu naar een nieuwe liefhebber!
Frame-inscripties GIOS en 54 (maat) onder bracket, muntjes in de voorvork, stickertjes met GIOS Team IJsboerke (Roger!)! Enkele niet-strategische roestjes, verder tijdloos.
Origineel metalen GIOS-balhoofdplaatje, GIOS-stuurdopjes, lichtgewicht alu (inscriptie: 38 gram) bidonhouder uit die tijd, wite retoro bidon, klassiek wit Turbo-zadel, Cinelli-stuur met lekker dik wit velglint, ITM Goccia-stuurpen, Mavix MA 40-velgen (met Pro Race 2 bandjes).
VERDER COMPLEET RETRO CAMPAGNOLO:
- Strada-crank 172,5 mm met sierlijke pedalen;
- voor- en -achterderailleur (mooi metalen achterderailleurkabelbuisje ook);
- remmen met fraaie rubberen remgrepen;
- Record-naven met hoge flens;
- zadelpen.
Allemachtig prachtig, graag iets van 888.
Fietsvriendelijke groet, Sam
Frame-inscripties GIOS en 54 (maat) onder bracket, muntjes in de voorvork, stickertjes met GIOS Team IJsboerke (Roger!)! Enkele niet-strategische roestjes, verder tijdloos.
Origineel metalen GIOS-balhoofdplaatje, GIOS-stuurdopjes, lichtgewicht alu (inscriptie: 38 gram) bidonhouder uit die tijd, wite retoro bidon, klassiek wit Turbo-zadel, Cinelli-stuur met lekker dik wit velglint, ITM Goccia-stuurpen, Mavix MA 40-velgen (met Pro Race 2 bandjes).
VERDER COMPLEET RETRO CAMPAGNOLO:
- Strada-crank 172,5 mm met sierlijke pedalen;
- voor- en -achterderailleur (mooi metalen achterderailleurkabelbuisje ook);
- remmen met fraaie rubberen remgrepen;
- Record-naven met hoge flens;
- zadelpen.
Allemachtig prachtig, graag iets van 888.
Fietsvriendelijke groet, Sam
Geheimtipp voor juli 2011: http://www.montegrappachallenge.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Italiaanse Racefietsen presenteert met blijdschap de eerste fotos van de nieuwe GIOS frames voor 2010!
http://italiaanseracefietsen.wordpress. ... 10-frames/
http://italiaanseracefietsen.wordpress. ... 10-frames/
Het eerste en énige Nederlandstalige weblog over Italiaanse racefietsen: http://www.racefietsen.it
Fantastisch! Die Super Record Strada is mooier dan de huidige Compact Pro. De gebruikte buizen zijn ook Deda. Of dat 'Made in Italy' nu helemaal de waarheid is, en of dit nu gemaakt is in Japan of Italië, deze frames zien er schitterend uit.
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
-
- Forum-lid
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 27 nov 2008 19:26
Geweldig, ben helemaal benieuwd naar het carbon frame. Weet iemand al wie de frames gaat importeren of gaat Gios rechttreeks leveren aan bepaalde fietsenwinkels/racespecialisten?