Olleranip schreef:
Datzelfde geldt voor veel meer merken.
Ach en als je graag iets van vroeger wil hebben, dan is er genoeg te koop op b.v. Marktplaats.
Dat is het punt niet, ik vind (en vermoedelijk nogal wat méér mensen) dat een merk met een eigen gezicht en voldoende vakkennis niet met de grote meute mee moet lopen.
Er is tegenwoordig al genoeg eenheidsworst op de markt en daar hoeft naar mijn bescheiden mening Gios (en zo nog een paar merken), niet aan mee te doen om een mooi en degelijk product op de markt te zetten.
Ik kijk nu naar sommige vroeger zo fantastische Italiaanse merken door een heel andere bril (lees goedkoop massaproduct bril).
Want wees nu eens eerlijk of er op die oosterse frames nou Gios, Pina, colnago of Derosa enz. enz. stickers zitten het is toch allemaal een pot nat of niet soms.
Waarom laat b.v. Pegoretti of Richard Sachs ze dan ook niet in Taiwan maken,
om dat zij fietsen bouwen met een eigen gezicht en daar staan nog altijd mensen voor in de rij.
Voor een Gios staan de mensen nu niet meer in de rij denk ik ...................... jammer.
Massa's produceren, veel omzet en geld genoeg voor de bonussen voor de directie daar is het tegenwordig om te doen denk ik.
Ik heb niets tegen vooruitgang maar als ik hoor dat b.v. een Ferrari voortaan in Taiwan in de massa gemaakt word ................................. :rolleye:
Grtz,
Morel.