Hij stond al in de Colnago topic maar hier dan nog even met de specs
(vorige topic verwijderd toen ik hem wilde aanpassen) gekocht bij
All;izi cyclesport in Bussum
Het is toch Dura Ace geworden i.p.v. Ultegra
COLNAGO ARTE 2007 (55s)
Kit: Shimano Dura Ace 10s
Crank: FSA K-Force compact
Headset: Colnago
H-Bar: Colnago
Stem: 4ZA (iets korter dan de standaard Colnago)
Seatpost: Colnago
Wheels: Colnago by Xero
Tyres: Maxxis
Saddle: Colnago
Pedals: Time RXE (toch maar raceschoenen aangeschaft)
[img=http://img212.imageshack.us/img212/3500/colnagooq8.jpg]
En zo ziet die er uiteindelijk uit
Ciao Bikegolf,
Ziet er prima uit, dacht ik zo en zeker niets aantrekken van "cosmetisch" gezeur van anderen. Een fiets moet in de eerste plaats goed en comfortabel rijden! Er rijden genoeg malloten rond die denken dat ze een prof zijn en hun fiets ook zo afstellen. Uiteindelijk kom je daar van terug.......
Ziet er prima uit, dacht ik zo en zeker niets aantrekken van "cosmetisch" gezeur van anderen. Een fiets moet in de eerste plaats goed en comfortabel rijden! Er rijden genoeg malloten rond die denken dat ze een prof zijn en hun fiets ook zo afstellen. Uiteindelijk kom je daar van terug.......
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben het met je eens. Zoals ik ook in Jan Janssen topic reageerde op Hans-U, de zilveren wielen staan erg goed. Decals zijn rustig, maar strak. Cranck.. waarom kraak je die af?? Die is toch prima, door de kleur worden de wielen nog meer geaccentueerd.
O, de hamvraag Trap hij lekker weg???
O, de hamvraag Trap hij lekker weg???
Mooie fiets!
Waarom heb je geen shallow stuur genomen? Bijv. een FSA Wing pro shallow. Deze is aan de bovenkant korter en de beugel is minder deep. Ideaal voor mensen met rugproblemen.
De crank vind ik super! Past goed bij het frame en ook bij de rest trouwens.
Wat de zilveren wielen betreft: ik doe met je mee!
Veel plezier!
Maurice
Waarom heb je geen shallow stuur genomen? Bijv. een FSA Wing pro shallow. Deze is aan de bovenkant korter en de beugel is minder deep. Ideaal voor mensen met rugproblemen.
De crank vind ik super! Past goed bij het frame en ook bij de rest trouwens.
Wat de zilveren wielen betreft: ik doe met je mee!
Veel plezier!
Maurice
Niets is wat het lijkt..
als je je fiets hier post kan je altijd commentaar verwachten ,ieder heeft zijn eigen smaak wat betreft onderdelen ,kleuren etc.
ik ben ook gezwicht voor het estetisch mooier uitziende Campagnolo maar moet zeggen dat ik Shimano fijner vindt rijden Sram zal daar tussen in zitten ,Sram is en beetje een kruising tussen Campa en Shimano imho
wat betreft jouw "beginners" fiets ik vind het een mooie fiets en soms moet je comfort verkiezen boven het estetische
veel plezier ermee
ik ben ook gezwicht voor het estetisch mooier uitziende Campagnolo maar moet zeggen dat ik Shimano fijner vindt rijden Sram zal daar tussen in zitten ,Sram is en beetje een kruising tussen Campa en Shimano imho
wat betreft jouw "beginners" fiets ik vind het een mooie fiets en soms moet je comfort verkiezen boven het estetische
veel plezier ermee
bikegolf,
mooie fiets! maar beginnersfiets...
Wat zul je dan later hebben als pro rider?
Vind de fiets mooi afgemonteerd. Die spacers storen niet omdat jouw zadel ook hoger staat. De fiets van axel merckx al gezien? Is ook zo.
Bij mij zitten er ook 3cm spacers onder. Door wat comfortabeler te zitten ga ik gewoon harder. Vooral bergop. Kan meer power geven vanuit rug en mijn trapbeweging gaat vloeiender. Daarmee bedoel ik: duwen en trekken gaan vloeiend. Vroeger duwde ik alleen maar op pedalen. Vroeger zat ik dus dieper en daardoor kon er een deel van de kracht niet op pedalen gezet worden.
mooie fiets! maar beginnersfiets...
Wat zul je dan later hebben als pro rider?
Vind de fiets mooi afgemonteerd. Die spacers storen niet omdat jouw zadel ook hoger staat. De fiets van axel merckx al gezien? Is ook zo.
Bij mij zitten er ook 3cm spacers onder. Door wat comfortabeler te zitten ga ik gewoon harder. Vooral bergop. Kan meer power geven vanuit rug en mijn trapbeweging gaat vloeiender. Daarmee bedoel ik: duwen en trekken gaan vloeiend. Vroeger duwde ik alleen maar op pedalen. Vroeger zat ik dus dieper en daardoor kon er een deel van de kracht niet op pedalen gezet worden.
GastheerG schreef:Ik rij al met Campa voor Shimano op de markt was dus zit er dan zo in. En met uitzondering van de shifters/remgrepen vind ik shimano er ook prima uitzien.
En hoewel ik zelf van wat meer kleur hou is het toch wel een heel nette fiets geworden.
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Laat die van jou maar eens zien!
Niets is wat het lijkt..
-
- Forum-lid
als je hard genoeg gaat ziet toch geen hond hoe je fiets eruit ziet ...idd beginnersfiets, ik heb een cube attempt...begin dus vrij jalours te worden!! succes dr mee
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr