Zwart frame (Pina?) in La Vuelta
Is dit nu een beruchte "man on black"? Moet hij nog oppassen voor bloedcontroles....
Aan de vorken te zien wel een Pina.
Aan de vorken te zien wel een Pina.
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
quote]De ploeg wordt gesponsord door Pinarello dus het zou een Prince SL moeten zijn.[/quote]
Tijdens de tijdrit van de Eneco-Tour zag ik bij de start de monteurs van C.D.
de wegfietsen uit de bus laden. Mij viel op dat niet de hele ploeg met een model rijdt. Er stond enkele Princen, waarvan een met de merknaam op de schuine buis
terwijl de andere de merknaam op de bovenbuis hadden. Verder 2 Dogma's en
een Paris.
Zou er zoveel verschil in rijgedrag zijn, dat de ene prof wel met het ene frame
en niet met het andere overweg kan?
Tijdens de tijdrit van de Eneco-Tour zag ik bij de start de monteurs van C.D.
de wegfietsen uit de bus laden. Mij viel op dat niet de hele ploeg met een model rijdt. Er stond enkele Princen, waarvan een met de merknaam op de schuine buis
terwijl de andere de merknaam op de bovenbuis hadden. Verder 2 Dogma's en
een Paris.
Zou er zoveel verschil in rijgedrag zijn, dat de ene prof wel met het ene frame
en niet met het andere overweg kan?
-
- Forum-lid HC
Princen zijn vrij nieuw, tijdens de Tour werden de eersten ingevoerd en de Parissen worden volgens mij vervangen door Princen in de loop van enkele maanden.
Dogma's kunnen in tegenstelling tot bovengenoemde modellen precies op maat worden gemaakt en voor bepaalde renners heeft dit de voordelen. (Oa Pereiro rijdt/reed op een Dogma om die reden)
Dogma's kunnen in tegenstelling tot bovengenoemde modellen precies op maat worden gemaakt en voor bepaalde renners heeft dit de voordelen. (Oa Pereiro rijdt/reed op een Dogma om die reden)
- daniel1975
- Forum-lid HC
danoontje schreef:om over gewicht nog maar niet te spreken..
Maakt geen ruk uit. Met lichtgewicht spullen en Bora´s krijg je een Dogma ook op de UCI limiet.
Less is bore