Fietsfanaten gezocht ZH
[quote="Daniel1975"]Er zit toch een 105 crankstel op?
Een volledig 105 tripelcrankstel heeft als adviesprijs (dus incl lagers) 180,- in de boeken staan.
Lekker bijverdienen voor die FM.[/quote]
hij staat voor 195 euro op het schade rapport!
Een volledig 105 tripelcrankstel heeft als adviesprijs (dus incl lagers) 180,- in de boeken staan.
Lekker bijverdienen voor die FM.[/quote]
hij staat voor 195 euro op het schade rapport!
aaah Jan, wat een pech zeg..maar gelukkig wel dat je het vergoed krijgt. Weet je eigenlijk hoelang je niet kan fietsen, dat is misschien nog wel het ergste....
Natuurlijk voor mij de kans om extra te trainen, hahahaha kan ik je over een paar weken misschien eindelijk bijhouden
Nou ik begin maar gelijk...Wie heeft er nog zin en tijd om morgen (vrijdag 23/11) mee te gaan fietsen. 13:00 uur bij de Sligro...
Oooh en AirJay; Hoe is het met jou schade?
Natuurlijk voor mij de kans om extra te trainen, hahahaha kan ik je over een paar weken misschien eindelijk bijhouden
Nou ik begin maar gelijk...Wie heeft er nog zin en tijd om morgen (vrijdag 23/11) mee te gaan fietsen. 13:00 uur bij de Sligro...
Oooh en AirJay; Hoe is het met jou schade?
Flexje
@ Flexje954: Mijn schade viel REUZE mee. Slechts een minimaal slagje (2 milimeter) in mijn voorwiel, een beetje blanke lak schade op mijn voorvork en de linker STI stond een beetje naar binnen. Dat laatste kon ter plekke verholpen worden en dat eerste heb ik afgelopen maandag verholpen. Die blanke lak kan mijn gestolen worden, beetje netjes poetsen en ik vind het prima, het is niet de eerste keer dat ik mijn fiets op deze wijze met het asfalt kennis laat maken.
Wat betreft morgen (vrijdag dus) moet ik nog even overleggen met moeders de vrouw. In verband met een schoolgaand kind en een nog niet leerplichtig kind altijd lastig met plannen. Ik heb je nummer dus mocht ik niet meer op tijd zijn om hier te posten dan laat ik het je per sms weten.
Wat betreft morgen (vrijdag dus) moet ik nog even overleggen met moeders de vrouw. In verband met een schoolgaand kind en een nog niet leerplichtig kind altijd lastig met plannen. Ik heb je nummer dus mocht ik niet meer op tijd zijn om hier te posten dan laat ik het je per sms weten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wordt morgen een rit van 100km, voor het donker thuis. (ik ben er ook bij)
Less is bore
[quote="AirJay"]Onze agenda staat een rit van 100 km vanaf 13.00 uur niet toe, ik zal zelf een rondje gaan fietsen dan heb ik iets meer speling. Als jullie om 13.00 uur vertrekken ben ik waarschijnlijk net thuis.
Veel plezier morgen![/quote]
Jammer, veel rijplezier en tot een volgende keer...
Veel plezier morgen![/quote]
Jammer, veel rijplezier en tot een volgende keer...
Flexje
1 december 0930u Sligro
1. Flexje
2. Voordelol
3. N3M0
4. bach
Zijn jullie nog steeds van plan morgen te gaan fietsen? Ik zal morgen ook om 9:30 bij de sligro zijn. Wordt wel weer is tijd om een beetje te bewegen tijdens zo'n week op kantoor komt er weinig van.
1. Flexje
2. Voordelol
3. N3M0
4. bach
Zijn jullie nog steeds van plan morgen te gaan fietsen? Ik zal morgen ook om 9:30 bij de sligro zijn. Wordt wel weer is tijd om een beetje te bewegen tijdens zo'n week op kantoor komt er weinig van.
hoi bach,
Bij nader inzien en vanwege tijd gebrek ga ik niet mee morgen! Ook uit zeer betrouwbare bron vernomen dat flexje en voor de lol ook niet gaan! Ben bang dat je dan alleen bij de Sligro staat!
Toch veel beweeg plezier morgen als je gaat!
Groeten N3M0
Bij nader inzien en vanwege tijd gebrek ga ik niet mee morgen! Ook uit zeer betrouwbare bron vernomen dat flexje en voor de lol ook niet gaan! Ben bang dat je dan alleen bij de Sligro staat!
Toch veel beweeg plezier morgen als je gaat!
Groeten N3M0
[quote="bach"]1 december 0930u Sligro
1. Flexje
2. Voordelol
3. N3M0
4. bach
Zijn jullie nog steeds van plan morgen te gaan fietsen? Ik zal morgen ook om 9:30 bij de sligro zijn. Wordt wel weer is tijd om een beetje te bewegen tijdens zo'n week op kantoor komt er weinig van. [/quote]
Aaaahhh sorry Mark,
Er waren geen aanmeldingen en N3mo had ik al gesproken dat ie niet ging dus Voordelol en ik hadden andere plannen gemaakt. Was het nog wat solo!! Is het gelukt zonder een lek, hahahahahaha;)
Was wel mooi weer, straf windje wel. Tot de volgende keer!!
1. Flexje
2. Voordelol
3. N3M0
4. bach
Zijn jullie nog steeds van plan morgen te gaan fietsen? Ik zal morgen ook om 9:30 bij de sligro zijn. Wordt wel weer is tijd om een beetje te bewegen tijdens zo'n week op kantoor komt er weinig van. [/quote]
Aaaahhh sorry Mark,
Er waren geen aanmeldingen en N3mo had ik al gesproken dat ie niet ging dus Voordelol en ik hadden andere plannen gemaakt. Was het nog wat solo!! Is het gelukt zonder een lek, hahahahahaha;)
Was wel mooi weer, straf windje wel. Tot de volgende keer!!
Flexje
[quote="bach"]Geen probleem, ik had er al een beetje rekening mee gehouden, ik was ook wel erg laat met aanmelden. Opzich nog wel even lekker gefietst was goed te doen ondanks de wind, en zowaar had ik alweer geen lekke band.[/quote]
jij gaat grote sprongen vooruit!!!! geen lekke banden meer...joeeeeeeeeppie
gr githa
jij gaat grote sprongen vooruit!!!! geen lekke banden meer...joeeeeeeeeppie
gr githa
Flexje