Fietsfanaten gezocht ZH
[quote="Flexje954"]Dames en Heren,
In December is het een beetje druk druk druk.. Feestdagen, werken je kent het wel... Vanaf januari 2008 gaan we weer fris beginnen en zal ik weer data gaan posten..
Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen en een gezond 2008...
gr githa [/quote]
Misschien toch nog een ritje komende zondag 30/12 ?
In December is het een beetje druk druk druk.. Feestdagen, werken je kent het wel... Vanaf januari 2008 gaan we weer fris beginnen en zal ik weer data gaan posten..
Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen en een gezond 2008...
gr githa [/quote]
Misschien toch nog een ritje komende zondag 30/12 ?
Hoi Vinc,
Als het weer het een beetje toe laat wil ik zondag wel een (klein) rondje fietsen. Mij komt het het beste uit in de middag ivm nachtdiensten. Roep maar een tijd!!
Zal kijken of ik nog meer animo kan vinden!!
Zijn er nog meer mensen die het jaar fietsend willen afsluiten? Meld je aan!!
gr githa
Als het weer het een beetje toe laat wil ik zondag wel een (klein) rondje fietsen. Mij komt het het beste uit in de middag ivm nachtdiensten. Roep maar een tijd!!
Zal kijken of ik nog meer animo kan vinden!!
Zijn er nog meer mensen die het jaar fietsend willen afsluiten? Meld je aan!!
gr githa
Flexje
Hé githa,
't Wordt morgen best aardig weer dus als er nog wat aanmeldingen komen kunnen we wat mij betreft om 12.00 of 12.30 uur verzamelen. Ik moet rond half 3 weer in Kijkduin zijn vanwege een afspraak.
Vanavond even zien hoeveel interesse er is, oké?
't Wordt morgen best aardig weer dus als er nog wat aanmeldingen komen kunnen we wat mij betreft om 12.00 of 12.30 uur verzamelen. Ik moet rond half 3 weer in Kijkduin zijn vanwege een afspraak.
Vanavond even zien hoeveel interesse er is, oké?
Hey Vinc,
Sorry er was iets tussen gekomen dus lees je bericht nu pas. Ik had die of geen een PM'tje gestuurd maar allemaal andere plannen.
Heb je zelf nog wel gefietst? Was schitterend weer.....
We gaan gauw in het nieuwe jaar na alle feestjes, andere verplichtingen en drukte maar weer eens fietsrondjes plannen....
Iedereen een goede jaarwisseling en een gezond sportief 2008!!
Tot volgend jaar allemaal
Sorry er was iets tussen gekomen dus lees je bericht nu pas. Ik had die of geen een PM'tje gestuurd maar allemaal andere plannen.
Heb je zelf nog wel gefietst? Was schitterend weer.....
We gaan gauw in het nieuwe jaar na alle feestjes, andere verplichtingen en drukte maar weer eens fietsrondjes plannen....
Iedereen een goede jaarwisseling en een gezond sportief 2008!!
Tot volgend jaar allemaal
Flexje
Beste allemaal..
nieuw jaar.. nieuwe ronde .. nieuwe kansen...
we hebben d'r zin an!!!!!
van schrik maar eens een nieuwe bike aangeschaft.. wordt volgende week geleverd!!!!!
(ik moet toch IETS doen om flexje voor te blijven.. !!! .. hou vol schat.. je kan 't!!! eens komt er een dag!!! )
't is een cannondale synapse met ultegra geworden..
en die moet natuurlijk binnenkort uitgelaten worden..
kortom.. we zullen binnenkort maar weer eens een "sligro'tje" gaan organiseren..
heb even nog géén idee wanneer.. maar zo lang het hemelwater nog met deze hoeveelheden naar beneden komt ben ik nog niet héééel enthousiast..
zijn er al mensen die zin hebben???
groeten allemaal. en tot binnenkort!! bij de sligro!
Hans
nieuw jaar.. nieuwe ronde .. nieuwe kansen...
we hebben d'r zin an!!!!!
van schrik maar eens een nieuwe bike aangeschaft.. wordt volgende week geleverd!!!!!
(ik moet toch IETS doen om flexje voor te blijven.. !!! .. hou vol schat.. je kan 't!!! eens komt er een dag!!! )
't is een cannondale synapse met ultegra geworden..
en die moet natuurlijk binnenkort uitgelaten worden..
kortom.. we zullen binnenkort maar weer eens een "sligro'tje" gaan organiseren..
heb even nog géén idee wanneer.. maar zo lang het hemelwater nog met deze hoeveelheden naar beneden komt ben ik nog niet héééel enthousiast..
zijn er al mensen die zin hebben???
groeten allemaal. en tot binnenkort!! bij de sligro!
Hans
Cannondale F 800 XT
Cannondale Synapse Carbon SL Ultegra SL
Haro SR 24
Haro SR 24
-
- Forum-lid
't Rotterdamse Peloton ontwaakt ook weer langzaam uit de winterslaap, dus ik zal alleen meefietsen wanneer het uitkomt. De zin is er in ieder geval!
[quote="Voordelol"]we zullen binnenkort maar weer eens een "sligro'tje" gaan organiseren..
[/quote]
De regen valt op dit moment mij 100% mee, alleen die takke wind!!
[/quote]
De regen valt op dit moment mij 100% mee, alleen die takke wind!!
Niets is wat het lijkt..
Beste mensen..
m'n benen jeuken..
ik vind het tijd voor een "sligro'tje"
zaterdag om 13.00 sta ik bij de sligro tegenover het bruggetje aan de westvlietweg in Voorburg.
ik gok het er even op dat het dan droog is.
kijk zaterdagochtend nog even hier voor de zekerheid!!!
route-idee : 60 km plm 26-28 gemiddeld!!
wie gaan d'r mee???
1. Voordelol (Hans)
2. Flexje
3......
m'n benen jeuken..
ik vind het tijd voor een "sligro'tje"
zaterdag om 13.00 sta ik bij de sligro tegenover het bruggetje aan de westvlietweg in Voorburg.
ik gok het er even op dat het dan droog is.
kijk zaterdagochtend nog even hier voor de zekerheid!!!
route-idee : 60 km plm 26-28 gemiddeld!!
wie gaan d'r mee???
1. Voordelol (Hans)
2. Flexje
3......
Cannondale F 800 XT
Haro SR 24
Haro SR 24
Ik weet het niet zeker, ik heb iets staan. Anders zonder mij: veel plezier.