volderke!!!
-
- Forum-lid
je moet er geen doekjes omdraaien, hij was gewoon slecht vandaag, en in een ronde is dat dodelijk, punt uit!
Maar Maxim Manfort staat nog altijd knap 8e (of 9e?), knap voor iemand van 24 jaar, hopelijk kan hij stand houden
Maar Maxim Manfort staat nog altijd knap 8e (of 9e?), knap voor iemand van 24 jaar, hopelijk kan hij stand houden
Composite schreef:Aardig tikkie gehad, die Stijn......
Ik hoor die sukkels van een commentatoren (Wuijts en co.) nog zeggen : "Eigenlijk kan Stijn Sastre bijbenen, maar ja...vandaag niet he!"
Toch maar oranje boven dan!! Althans oranje....met een stevige Russische tint dan maar.
Je mag blij zijn dat die "sukkels van een commentatoren" er waren. Anders had je naar het turnen kunnen kijken op de NOS.
Ik heb vandaag helaas niet kunnen kijken, maar toen ik het hoofd van Volderke gisteren zag na de tijdrit, was het wel duidelijk dat hij een moeilijke dag zou hebben. Hij was echt heel erg diep gegaan. Menchov zag er duidelijk beter uit. Ik had natuurlijk niet verwacht dat Volderke Menchov zou kunnen bijbenen (van de week verloor hij 2 a 2.5 minuten), maar het gat van vandaag is wel extreem. Zonder tijdrit in de benen moet hij beter kunnen. Hopelijk kan hij morgen zijn plek handhaven, want het is best een leuke gast. Een voormalig polderstoemper die is omgebouwd naar een klassementsklepper... Kan goed uitpakken, zoals we hebben gemerkt bij dhr. Lance.
paashaas schreef:Composite schreef:Aardig tikkie gehad, die Stijn......
Ik hoor die sukkels van een commentatoren (Wuijts en co.) nog zeggen : "Eigenlijk kan Stijn Sastre bijbenen, maar ja...vandaag niet he!"
Toch maar oranje boven dan!! Althans oranje....met een stevige Russische tint dan maar.
Je mag blij zijn dat die "sukkels van een commentatoren" er waren. Anders had je naar het turnen kunnen kijken op de NOS.
Ik ben helemaal niet tegen Devolder (eerder integendeel) en ik kijk meestal wielrennen op 'de Belg' maar ze waren toch wel HEEL irritant hoor.
Ik heb de Vuelta veel via Eurosport gevolgd, omdat het commentaar daar, zoals altijd, het minst gekleurd is. Niets ten nadele van de VRT, maar als de Belgen zwaar tegenvallen, dan wordt gekleurd commentaar ietwat vervelend, ook omdat het de glorie voor winnaar Piepoli er behoorlijk uit ramt.
enig belgisch chauvinisme is toegestaan vind ik, vooral om dat de Volder toch echt een goede renner is.. Ben alleen bang dat hij (nog) niet sterk genoeg is om een Menchov, Evans en ook Sastre dit keer te verslaan in 3 weken Vuelta. Ik denk dat hij het vandaag ook zwaar gaat krijgen
Maar wie zegt dat hij dit over een paar jaar niet wel kan?
we zullen zien...
Maar wie zegt dat hij dit over een paar jaar niet wel kan?
we zullen zien...
- de zwarten
- Forum-lid HC
tuurlijk was het commentaar gekleurd, maar kleur moet er zijn! Ik vond ze ook wel lekker naief commentaar geven, maar we staan als Belgen als één man achter De Volder... Helaas is hij geen wonderklimmer, en had hij nog een slechte dag bovenop. Dat is menselijk en eigenlijk een beetje typisch belgisch ook, bezwijken onder druk (daarom dat VDB ook zo geliefd was).
Helaas zie ik nu wel een véél minder spannende Vuelta, de hoofdvogel lijkt me al afgeschoten...
Helaas zie ik nu wel een véél minder spannende Vuelta, de hoofdvogel lijkt me al afgeschoten...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
![Afbeelding](http://www.corniel.nl/zzz/fora/smiley_campabinieri.gif)
Nou, Menchov is nu niet bepaald de meest constante renner in het peleton. Vaak hebben we hem slechte dagen zien hebben, of in de TOUR 1 sterke week zien rijden met een veel mindere laatste week. Ik moet het nog zien hoor. Ik zou het hem wel heel erg gunnen om eens als ECHTE nummer 1 de Vuelta te winnen. Maar ja, dat gun ik Sastre en Evans ook.
Was gisteren inderdaad prachtig om te zien en horen, hoe voor de laatste beklimming, de buitenlands pers en V. Houwelingen het helemaal fout hadden met de kwaliteiten van DeVolder..."het was zeker geen eendagsvlieg, kan de Vuela wel winnen enz"
Maar na 4 km was het al gedaan met de gouden droom.
Terzijde ben een lieferhebber van het belgische commentaar, maar eerlijk is eerlijk, was wat aan de optimistische en overmoedige kant
Maar na 4 km was het al gedaan met de gouden droom.
Terzijde ben een lieferhebber van het belgische commentaar, maar eerlijk is eerlijk, was wat aan de optimistische en overmoedige kant
ach, vind het ook qwel weer "schattig" dat belgische commentaar.
Ze maakten ook nog een lekkere cynische opmerking over Evans, iets met dat evans in een belgisch shirt reed en als daar belgen nog chauvinistische gevoelens bij hadden, dat ze daar dan ook niks aan hadden (Evans zakte op dat moment uit de kopgroep ofzo)
Ze maakten ook nog een lekkere cynische opmerking over Evans, iets met dat evans in een belgisch shirt reed en als daar belgen nog chauvinistische gevoelens bij hadden, dat ze daar dan ook niks aan hadden (Evans zakte op dat moment uit de kopgroep ofzo)