Hoe exclusief is je fiets?
-
- Forum-lid
Mijn fietsen zijn allesbehalve exclusief. Een soort kleinburgerlijk compromis: degelijkheid, beperkt budget en met een geborneerde geest aangeschaft. Helaas zijn mijn prestaties ook niet exclusief; eigenlijk belichaam ik die huiveringwekkende Nederlandse middelmatigheid. Ach, monter voorwaarts op weg naar het eind.
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
klote hyves!
Denk dat mijn bike ook onder de noemer exclusief geplaatst mag worden. Mijn fiets (Cannondale Team replica) is in de Chaingang kleuren gespoten. Verklaart ineens mijn nickname. Deze werden enkel gebruikt aan winkels die meededen aan een testprogramma waardoor er een aantal fietsen deze kleuren meekregen. Nadien kon de kleur ook gewoon worden aangebracht op elk ingeleverd frame zoals bij mij is gebeurd. Heb er nog geen enkele andere zo tegengekomen. Verder afgemonteerd met Hed Jet wielen en een AX Lightness Endurance zadel ben ik de koning te rijk.
Dit is mijn beauty.
[img=http://img235.imageshack.us/img235/4959 ... izegz7.jpg]
Dit is mijn beauty.
[img=http://img235.imageshack.us/img235/4959 ... izegz7.jpg]
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
ja grapje he, of had je niet op m'n hyves 'bling bling' Cannondale gelezen?
de witte schreef:hey chaingang,
Rij jij toevallig ook mee met ''den haas''??
Bevallen de wieltjes jou goed?
Mooi fietsje trouwens....
greetz uit kapellen
Thanks de witte. En ben met die jongens nog nooit meegereden. Ben een zogenaamde eenzame fietser.
En de wielen zijn zalig om mee rond te toeren. Een aanrader voor collega fietsers die goede wielen voor een betaalbare prijs zoeken.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)