Hallo mensen ik ben opzoek naar een nieuwe race .
Mijn buget 1200 euro.
Nu heb 2 fietsen bijde overjarig gezien:
Batavus competition: 2007
Afmontage achter : Shimano Ultegra
Afmontage voor : Shimano Ultegra
Banden : Michelin Pro2 Race
Crank : Shimano Ultegra
Frame materiaal : Aluminium 7005 (double butted)
Remmen : Shimano Ultegra
Shifters : Shimano Ultegra
Stuur : Aluminium ITM
Stuurpen : ITM
Velgen : Wielset Mavic Aksium
Voorvork : Carbon
Zadel : Fi'zi:k Pavé
Zadelpen : Ritchey
Gewicht : 8,9 kg
Wielmaat : 28"
KTM Strada 4000: 2005
voor specs zie: http://www.donau-fritzi.at/info/KTM%20STRADA%204000.pdf
Bijde fietsen zijn niet gebruikt (Als showroom model) en worden mij aangeboden voor 1200 euro.
Graag zal ik van jullie weten wat jullie voorkeur is en misschien nog wel een totaal ander advies.
Alvast bedankt remco
KTM Strada 4000 of batavus Competition
als ik een motorfiets zou kopen, zou KTM in mijn shortlist voorkomen. Als ik echter een nieuwe racefiets koop, sla ik hem liever over. Als je lekker zit op de Batavus en hij voelt goed aan, zou ik die nemen. De prijs en de specs zijn erg goed
woonwerk: Stevens Courier Lite
bergop: Cube SL Road
bergop: Cube SL Road
Ik weet dat de prijzen niet heel bijzonder zijn echter zijn beide fietsen bij de fietsenmakers bij mij in het dorp verkrijgbaar.
Lekker makkelijk als er wat kapot is.
Harrysaki ik neem aan dat jij voor de rest geen ervaring hebt met de ktm fiets.
en dat het dus meer een gevoels kwestie is.
De ktm is in mijn ogen iets beter afgemonteerd
betere velgen en voorvork.
Maar omdat er zo weinig bekent is over de ktm fietsen durf ik dat nog niet echt aan.
De batavus weet ik gewoon van dat de frames goed zijn en van ktm niet. Hierom mijn twijfel.
ps beide fietsen zitten prima.
Lekker makkelijk als er wat kapot is.
Harrysaki ik neem aan dat jij voor de rest geen ervaring hebt met de ktm fiets.
en dat het dus meer een gevoels kwestie is.
De ktm is in mijn ogen iets beter afgemonteerd
betere velgen en voorvork.
Maar omdat er zo weinig bekent is over de ktm fietsen durf ik dat nog niet echt aan.
De batavus weet ik gewoon van dat de frames goed zijn en van ktm niet. Hierom mijn twijfel.
ps beide fietsen zitten prima.
Ik vind die batavus behoorlijk aan de prijs, zeker voor een demo model. Ik kan je zo een winkel laten zien waar ze hem nieuw voor € 999 aanbieden!
www.bullsfietsen.nl
Die KTM ken ik niet.
www.bullsfietsen.nl
Die KTM ken ik niet.
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'
-
- Forum-lid
Hoi remcobr,
de KTM ken ik niet, heb zelf twee weken geleden voor 1100 euro de competition gekocht. Ook bij de fm, nieuw uit de doos, wordt bij Batavus opgeruimd vanwege overproductie. Dus volgens mij moet een showroom model toch nog wel iets goedkoper kunnen dan 1200 eurie's. Ik koop ook liever voor iets meer geld bij een fm dan via internet.
De fiets bevalt perfect, een heerlijke fiets met gewoon een geoie afmontage en goede wielen.
de KTM ken ik niet, heb zelf twee weken geleden voor 1100 euro de competition gekocht. Ook bij de fm, nieuw uit de doos, wordt bij Batavus opgeruimd vanwege overproductie. Dus volgens mij moet een showroom model toch nog wel iets goedkoper kunnen dan 1200 eurie's. Ik koop ook liever voor iets meer geld bij een fm dan via internet.
De fiets bevalt perfect, een heerlijke fiets met gewoon een geoie afmontage en goede wielen.
ptho