Ik kom uit Australie en ik ben hier net komen wonen.
Momenteel fiets ik vooral in de buurt van Monnickendam, Volendam (Waterland), dus
noordelijk van Amsterdam.
Ik zou graag wat suggesties willen over andere routes die ik zou kunnen doen vanuit Amsterdam en ook ben ik op zoek naar mensen om mee te fietsen.
Ik spreek Engels en een heel klein beetje Nederlands.
bedankt
Amsterdam
Waar woon je in Amsterdam (welke wijk)?
Zelf ga ik vaak langs de Amstel naar het Zuiden of Westelijk langs het Rijnkanaal. De Ringvaart is ook leuk om rond te fietsen. Mogelijkheden te over.
Zelf ga ik vaak langs de Amstel naar het Zuiden of Westelijk langs het Rijnkanaal. De Ringvaart is ook leuk om rond te fietsen. Mogelijkheden te over.
Afhankelijk van waar je woont (zoals boven geschreven) zijn er veel opties.
Via monnickendam omhoog volendam hoorn dan binnendoor naar alkmaar en over purmerend terug. Je kan langs de dijk vanaf Durgerdam helemaal door naar hoorn en dan langs de provinciale weg terug of aansluiten op bovenstaande.
Richting oost rondje hilversum langs N203 heen en N201 terug of andersom.
Rondje breukeleveen kan je los of daar aanvast rijden. Meer naar zuiden a'damrijnkanaal-breukelen-wilnis-richting uithoord of leimuiden en dan langs ringvaart terug. Rondje ringvaart met uitstapje bloemendaal met kopje(vind ik persoonlijk moeite niet waard,maar soit).
Oh ja als je echt flink wil biken moet je richting hoorn-enkhuizen-lelystad-almere-muiden-a'dam! GA ik morgen ook weer doen.
Alstublaft.
[quote="dinges"]
Ik zou graag wat suggesties willen over andere routes die ik zou kunnen doen vanuit Amsterdam en ook ben ik op zoek naar mensen om mee te fietsen.
bedankt
[/quote]
Zelf rij ik regelmatig in deze omgeving (samen met anderen of alleen) Wil je een keer meefietsen dan kun je me het beste een berichtje sturen.
bedankt
[/quote]
Zelf rij ik regelmatig in deze omgeving (samen met anderen of alleen) Wil je een keer meefietsen dan kun je me het beste een berichtje sturen.
-
- Forum-lid HC
[quote="dinges"]Ik kom uit Australie en ik ben hier net komen wonen.
bedankt
[/quote]
Schriftelijk is je nederlands anders perfekt!
:p
bedankt
[/quote]
Schriftelijk is je nederlands anders perfekt!
:p
What makes the boat go faster?