leuk frame voor 600 tot 1000euro?
hoi,
ik ben opzoek naar een leuk (nieuw) frame om een fietsje zelf samen te stellen wielen groep en dergelijke ben ik al uit.
zelf weeg ik maar 60kg en ben 1.80 lang. liefst wat carbon eraan ofzo als het maar goed oogt, ook wil ik beetje redelijk merk hebben (dacht zelf aan scott, prorace, pinarello, colnago, univega, als het maar bekent is en bekent voor goede kwalitiet en service staat.)
wie kan mij helpen?
m.v.g. roy
ik ben opzoek naar een leuk (nieuw) frame om een fietsje zelf samen te stellen wielen groep en dergelijke ben ik al uit.
zelf weeg ik maar 60kg en ben 1.80 lang. liefst wat carbon eraan ofzo als het maar goed oogt, ook wil ik beetje redelijk merk hebben (dacht zelf aan scott, prorace, pinarello, colnago, univega, als het maar bekent is en bekent voor goede kwalitiet en service staat.)
wie kan mij helpen?
m.v.g. roy
-
- Forum-lid HC
Scott, Pinarello en Colnago in carbon....vergeet het maar voor die prijs.
Prorace zou wel kunnen anders wordt het red bull of zo iets, maar kijk ook eens hier op marktplaats bij fietsgigant de concorde razorblade voor die prijs is niet verkeerd.
Daarnaast worden op diverse plaatsen "home brand" carbon framesets verkocht die kwalitatief zeer goed zijn voor prijzen tussen de 600 en 1000 euro
Prorace zou wel kunnen anders wordt het red bull of zo iets, maar kijk ook eens hier op marktplaats bij fietsgigant de concorde razorblade voor die prijs is niet verkeerd.
Daarnaast worden op diverse plaatsen "home brand" carbon framesets verkocht die kwalitatief zeer goed zijn voor prijzen tussen de 600 en 1000 euro
-
- Forum-lid
Je gaat richting Duitsland moeten trekken denk ik. Ultimate Al van Canyon kost slechts 649 € en scoort enorm hoog in de stijfheidsmetingen en is ook nog eens erg licht en mooi afgewerkt. Red Bull heeft ook 2 zo'n frames, de X-lite en de Pro Sl. Qua service van beiden geen slecht woord te vertellen.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
De Ultimate Al van Canyon is wel alu hè, de TS vroeg om carbon? Anyway, ik denk dat je zult moeten kijken naar een merkloos frame als je per se carbon wil. Het Canyon carbon frame komt trouwens op 1299.- Je hebt dan wel meteen een van de lichtste en stijfste carbon frames op de markt te pakken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kijk even in het verkooptopic....
Less is bore
-
- Forum-lid
Eddy Merckx Racing
Ik rijdt zelfs sinds een paar weken op een prorace nox. En die bevalt er goed. Frame kost 849 euri en is dus nog goed te doen qua prijs. Ziet er ook flitsend uit vind ik.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Da's niet full-carbon hè, alleen de achter- en voorvork.
Als het per se full carbon moet zijn zou je eens kunnen kijken naar de groupbuy van Pedalforce (gebruik zoekfunctie voor meer info). Dan kom je inclusief inportheffing / belasting denk ik wel onder de 1000 uit.
Als het per se full carbon moet zijn zou je eens kunnen kijken naar de groupbuy van Pedalforce (gebruik zoekfunctie voor meer info). Dan kom je inclusief inportheffing / belasting denk ik wel onder de 1000 uit.
Ik lees niet dat het full carbon moet zijn. Ik kan uit ervaring de Scott Speedster S10 aanbevelen (ben alleen niet objectief natuurlijk ). Kost tegenwoordig in Duitsland niet veel (zeker die van 2006 niet, die ik persoonlijk mooier vind) en er komt een heel behoorlijke vork bij. Sterk frame, niet te zwaar...
Je kunt ook bij Sharkman eens proberen...
Je kunt ook bij Sharkman eens proberen...
-
- Forum-lid HC
Roy,
Bij Gelisseen in Stein hangt een overjarig full carbon Prorace frame voor 499,-- misschien is het je maat?
Bij Gelisseen in Stein hangt een overjarig full carbon Prorace frame voor 499,-- misschien is het je maat?