Bell Sweep R
Heb afgelopen weekend de Bell Sweep R gekocht (wit met ijsblauw, die vond ik mooi) en deze nu voor het eerst gedragen. Zit als gegoten bij mij. Ventilatie is zeer goed heb ik gemerkt. Het afstelmechnisme is ideaal; met 1 hand te bedienen d.m.v draaiknop. Ook de "looks" van deze helm vind ik o.k.
BOZ schreef:Heb afgelopen weekend de Bell Sweep R gekocht (wit met ijsblauw, die vond ik mooi) en deze nu voor het eerst gedragen. Zit als gegoten bij mij. Ventilatie is zeer goed heb ik gemerkt. Het afstelmechnisme is ideaal; met 1 hand te bedienen d.m.v draaiknop. Ook de "looks" van deze helm vind ik o.k.
Heb je hem bij Hopmans gehaald BOZ?
Ben toevallig vandaag bij Hopmans geweest voor de Bell Sweet R zilver/wit, helaas had hij deze niet op voorraad (wel de wit/ijsblauw) daarom er maar een via het internet besteld.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Een van de grootste voordelen van de Sweep R vind ik de goede ventilatie. Een wereld van verschil met de Giro die ik daarvoor had.
En wat natuurlijk ook telt is dat je met de Sweep er niet uitziet alsof je met de po van je oma op je kop rijdt.
En wat natuurlijk ook telt is dat je met de Sweep er niet uitziet alsof je met de po van je oma op je kop rijdt.
The only thing I like more than my Ti frame is my Chris King hubset!
Heeft iemand een tip om te voorkomen dat zweetdruppels over je bril lopen? Ik heb al een tochtstrip in mijn helm geplakt met de bedoeling dat de tochtstrip mijn zweetdruppels tegenhoudt. Echter, het helpt niet echt goed. Na het fietsen ziet mijn bril er niet uit. Ik zie er nog wel mee maar daar is alles mee gezegd. Ik vind het erg irritant. Ik denk dat ik mijn voorhoofd vol met Botox laat inspuiten. Het schijnt dat dit spul je zweetklieren inactiveert. Alleen werkt Botox maar tijdelijk. Dat wordt dan wel een erg dure grap.
Beter alleen op de fiets dan eenzaam op de tandem.
Angry Bee schreef:En wat natuurlijk ook telt is dat je met de Sweep er niet uitziet alsof je met de po van je oma op je kop rijdt.
Lol, mee eens. Ik ben ook Fan en heb hem in rood/zwart.
Ik heet ook Bel met de achternaam, helaas met één L.
-Live Fast, Die Young In A Nice Pair of Pants-
-
- Forum-lid
Vanmorgen kreeg ik via een van de ventilatiegaten opeens een ongenode gast in mijn helm: een insect die zwaar gelijk begon te steken. Gevolg, een grote bult!
Heeft iemand ervaring met bandana's of petjes onder een helm. Lijkt me in de zomer knap warm.
Heeft iemand ervaring met bandana's of petjes onder een helm. Lijkt me in de zomer knap warm.
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"