Transfers en roddels voor 2008
-
- Forum-lid
nee lotto houd het bij campa.. ze moeten toch iets good hebben... aan hun fiets
kredo..record...bora..mmmm
-
- Forum-lid
ridleyhater schreef:nee lotto houd het bij campa.. ze moeten toch iets good hebben... aan hun fiets
Waarom ben je eigenlijk een Ridleyhater ? Heb net zelf een Ridley Excalibur gekocht, afgemonteerd met Campagnolo Chorus & Mavic Cosmic Carbon SL-wielen...(voordien met een TCR gereden die alle mogelijke groepen en wielen bijna gezien heeft )
ONTOPIC please!
Transfer: DiLuca net als Savoldelli naar LPR !
havana schreef:ONTOPIC please!
prima allebei uitgerangeerde jank italianen
-
- Forum-lid
omdat ik niet dan last heb gehad me ridley , alu en carbon... dus rommel ist
kredo..record...bora..mmmm
-
- Forum-lid
drummie71 schreef:havana schreef:ONTOPIC please!
Uitgerangeerd ? Mag ik je eraan herinneren dat Di Luca dit jaar wel de Giro en Luik-Bastenaken-Luik gewonnen heeft en 2de werd in de Protour nadat hij de laatste races niet meer mocht meerijden ?
Als je zo iemand al uitgerangeerd noemt, dan kan je best 99% van het peloton zo benoemen
Jason McCartney en Gustav Larsson tekenen bij CSC. Hebben ze daar weer een mooi tijdrijdertje erbij.
-
- Forum-lid
drummie71 schreef:havana schreef:ONTOPIC please!
helemaal niet mee eens. Di Luca is nog steeds een topper en kan nog steeds de heuvel klassiekers winnen. Savoldelli heeft nog steeds een goede tijdrit in de benen. dus uitgerangeerd....nee.
Wielervrienden,
al meerdere maanden mis ik de leuke bijdragen van Bo Gevers. Weet iemand van jullie waarom we niets meer van zijn "fiets en fietsresultaten" vernemen. Ik besef dat ik hier mogelijk een teer punt raak, of anderzijds een beerput open trek welke gelijk aan de doos van Pandora beter gesloten kan blijven, maar toch!!
al meerdere maanden mis ik de leuke bijdragen van Bo Gevers. Weet iemand van jullie waarom we niets meer van zijn "fiets en fietsresultaten" vernemen. Ik besef dat ik hier mogelijk een teer punt raak, of anderzijds een beerput open trek welke gelijk aan de doos van Pandora beter gesloten kan blijven, maar toch!!
Morgen begin ik!!!