Rasmussen rijdt in Pijnacker op 18 augustus 2007.
Wie door rood rijdt begaat een overtreding.
Wie door rood rijdt en daarvoor gepakt wordt is een overtreder!!
Wie pakt is clean.
Wie pakt maar betrapt wordt is een dopings zondaar??!!
Wie door rood rijdt en daarvoor gepakt wordt is een overtreder!!
Wie pakt is clean.
Wie pakt maar betrapt wordt is een dopings zondaar??!!
als geld domineert vervallen alle normen en waarden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jaap, we gaan de dopingsdiscussie niet ook nog eens in dit topic voeren!!!
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik was ook al benieuwd in wat voor een kleding hij ging rijden. Maar ik neem aan dat hij ook wat persoonlijke sponsoren heeft die m wel in een shirt met reclame hijsen...
Ik ben geen Rasmussenfan, maar toen ik het gister op de radio hoorde vond ik het toch wel gedurft van hem! Hij heeft heel wat over zich heen gehad en als je dan toch komt laat je wel zien dat je het aan kan om er boven te staan.
Al met al denk ik dat Maarten Welling het gewoon heel goed heeft gedaan! Toch is het ook niet helemaal de primeur want ik heb ook begrepen dat Rasmussen ergens anders ook al weer heeft gereden. (weet iemand hier iets meer van??)
Reken maar dat er veel mensen komen kijken! Die 15.000 euro (ik dacht zelf gister 11.000 gehoord te heben) is denk ik een goede investering.
Ik gok iets met geel.....
Al met al denk ik dat Maarten Welling het gewoon heel goed heeft gedaan! Toch is het ook niet helemaal de primeur want ik heb ook begrepen dat Rasmussen ergens anders ook al weer heeft gereden. (weet iemand hier iets meer van??)
Reken maar dat er veel mensen komen kijken! Die 15.000 euro (ik dacht zelf gister 11.000 gehoord te heben) is denk ik een goede investering.
Ik gok iets met geel.....
-
- Forum-lid
Rasmussen heeft een week of 2 geleden in Denemarken ook al een rondje om de een of andere kerk gereden...
- daniel1975
- Forum-lid HC
ComebackKid schreef:Rasmussen heeft een week of 2 geleden in Denemarken ook al een rondje om de een of andere kerk gereden...
yep, voor 30 mille dacht ik.
Less is bore
Daniel1975 schreef:ComebackKid schreef:Rasmussen heeft een week of 2 geleden in Denemarken ook al een rondje om de een of andere kerk gereden...
yep, voor 30 mille dacht ik.
Het word met de maand goedkoper Misschien dat ik het volgend jaar kan betalen..
Vandaag is Rasmussen zelfs in de Ronde van Duitsland aanwezig geweest. Even gesproken met enkele renners waaronder Bettini. Hij denkt zelf dat hij dit seizoen nog zal rijden.
Zie artikel uit de Telesport van de Telgraaf. Hij heeft wel lef om naar die Duitsers te gaan!
WIELERSPORT
wo 15 aug 2007, 13:07
Rasmussen verschijnt bij Ronde van Duitsland
LANGENFELD - Michael Rasmussen was woensdagochtend een onverwachte gast bij de start van de zesde etappe van de Ronde van Duitsland. De Deense wielrenner die in de Ronde van Frankrijk anderhalve week in het geel reed en door de Rabobankploeg uit koers werd genomen, sprak in Längenfeld wat met zijn collega's.
Rasmussen (rechts) en wereldkampioen Paolo Bettini schudden elkaar de hand.
Foto: EPA
„Ik was op weg van Denemarken naar mijn woonplaats in Italië toen ik ontdekte dat de ronde vandaag in de buurt van Innsbruck was”, verklaarde Rasmussen zijn komst. Zaterdag fietst Rasmussen in Nederland. Hij neemt deel aan het criterium in Pijnacker. De directie van de Raboploeg nam Rasmussen in de Tour uit koers nadat hij bleek te hebben gelogen over zijn verblijfplaats.
Zie artikel uit de Telesport van de Telgraaf. Hij heeft wel lef om naar die Duitsers te gaan!
WIELERSPORT
wo 15 aug 2007, 13:07
Rasmussen verschijnt bij Ronde van Duitsland
LANGENFELD - Michael Rasmussen was woensdagochtend een onverwachte gast bij de start van de zesde etappe van de Ronde van Duitsland. De Deense wielrenner die in de Ronde van Frankrijk anderhalve week in het geel reed en door de Rabobankploeg uit koers werd genomen, sprak in Längenfeld wat met zijn collega's.
Rasmussen (rechts) en wereldkampioen Paolo Bettini schudden elkaar de hand.
Foto: EPA
„Ik was op weg van Denemarken naar mijn woonplaats in Italië toen ik ontdekte dat de ronde vandaag in de buurt van Innsbruck was”, verklaarde Rasmussen zijn komst. Zaterdag fietst Rasmussen in Nederland. Hij neemt deel aan het criterium in Pijnacker. De directie van de Raboploeg nam Rasmussen in de Tour uit koers nadat hij bleek te hebben gelogen over zijn verblijfplaats.
Gerardo
-
- Forum-lid
Wel erg opvallend trouwens: ik begreep dat Rasmussen in Denemarken nog gewoon op zijn Rabo-colnago reed. Kan me toch niet voorstellen dat ze daar vrolijk van worden bij Rabo...
De KNWU wordt er ook niet vrolijk van dat hij gaat rijden in Pijnacker! Ze vinden het een verkeerd signaal. Wat voor een signaal er gegeven wordt en naar wie snapte ik niet helemaal maar misschien dat ik dat tussen de middag in de krant kan lezen??