Hoi,
Weet iemand of en waar de handschoenen die Discovery dit jaar tijdens de tour droeg verkrijgbaar zijn?
Nike handschoenen
Ze hebben met de 2 verschillende types gereden
- De Nike Swoosh Glove met het blauwe randje in plaats van het gebruikelijke rode randje om het logo heen
- De 10/2 Glove alleen dan met een wit logo in plaats van het gebruikelijke gele logo ( deze werd tijdens de tijdritten en door sommige altijd gebruikt)
Tot op heden heb ik alleen de originele handschoenen in de winkels zien liggen en nog niet de vernieuwde waar DSC mee reed
- De Nike Swoosh Glove met het blauwe randje in plaats van het gebruikelijke rode randje om het logo heen
- De 10/2 Glove alleen dan met een wit logo in plaats van het gebruikelijke gele logo ( deze werd tijdens de tijdritten en door sommige altijd gebruikt)
Tot op heden heb ik alleen de originele handschoenen in de winkels zien liggen en nog niet de vernieuwde waar DSC mee reed
amazza schreef:Ergens anders nog te krijgen?
Leuk die link, maar als je 15E betaald en er nog eens 10e/15e verzendkosten overheen gooit heeft het niet zoveel zin natuurlijk.......
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0140816524
5 verzendkosten, hij heeft er vast wel meer dan 1.
Ik heb die 10//2 "tijdrit"-handschoen, en degene die Discovery in de TdF 2007 gebruikte (maar ook bv. George Hincapie al van in 2006, dan in grijs-blauw) lijkt er sterk op. Toch geloof ik niet dat de handpalmbekleding voor gewone wegritten die zal zijn van de 10//2 gele handschoentjes zoals die in de handel verkrijgbaar is: die zijn immers veel te glad voor gewone rijden, als je 't mij vraagt.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -