Bidons schoon houden
Steradent werkt goed evenals soda nachtje laten oplossen...
maar ik spoel ze bij thuiskomst uit met warm water en ga er x doorheen met zo'n speciale bidonborste van Zefal en dan is het perfect... en natuurlijk met de dop open opbergen... al jaren gaat dit goed!!
maar ik spoel ze bij thuiskomst uit met warm water en ga er x doorheen met zo'n speciale bidonborste van Zefal en dan is het perfect... en natuurlijk met de dop open opbergen... al jaren gaat dit goed!!
Super Kees schreef:afentoe meedoen aan een gesponserde tocht, soms krijg je ze dan gewoon kado, kan je die vieze wegdoen of inlijsten als je er aan gehecht bent
Kan, maar dan krijg je van die met logo's en rare prints en kleurtjes.
Ik prefereer zo weinig mogelijk reclame en koop de doorzichtige tacx bidons. Staat beter bij de kleurstelling van mijn fiets en voor die paar euri's per jaar.....
-
- Forum-lid
Nee bedankt :p
Ik doe een keer in de maand kokend water met dreft in mijn bidons, even laten staan en dan goed uitspoelen met koud/lauw water.
Elk seizoen je bidons vervangen blijft toch een must, voor mensen met aangekoekte bagger in hun bidons ook wel handig aangezien na een paar maanden je bidons tot leven komen met bacteriecolonies...
Ik doe een keer in de maand kokend water met dreft in mijn bidons, even laten staan en dan goed uitspoelen met koud/lauw water.
Elk seizoen je bidons vervangen blijft toch een must, voor mensen met aangekoekte bagger in hun bidons ook wel handig aangezien na een paar maanden je bidons tot leven komen met bacteriecolonies...
Built for speed and driven by passion