Cannondale SuperSix
Ik heb mijn zoektocht naar een zwarte six13 inmiddels gestaakt.
Als het spaarvarken weer wat gevuld is word dit keuze nr 1 voor naast m'n trouwe caad5.
Ik heb de zwarte liquigas uitvoering inmiddels ook in het echt mogen bewonderen. Ondanks dat het groen niet mijn ding is toch een schitterende fiets om te zien!
Als het spaarvarken weer wat gevuld is word dit keuze nr 1 voor naast m'n trouwe caad5.
Ik heb de zwarte liquigas uitvoering inmiddels ook in het echt mogen bewonderen. Ondanks dat het groen niet mijn ding is toch een schitterende fiets om te zien!
"Hoe is de vergelijking tov je scott addict ?
toch niet aan het overlopen ....."
Scott is sneller maar kwetsbaarder, de Cannondele is wat degelijker (en goedkoper).
Overigens doe ik al een aantal jaren cannondale ernaast maar hebben ze een wat vreemde leverpolitiek vandaar dat het nooit heel groot zal worden (anderzijds wordt het merk ook nergens gedumpt en krijgen bulkleverancier het simpelweg niet wat op zich lovenswaardig is.....)
toch niet aan het overlopen ....."
Scott is sneller maar kwetsbaarder, de Cannondele is wat degelijker (en goedkoper).
Overigens doe ik al een aantal jaren cannondale ernaast maar hebben ze een wat vreemde leverpolitiek vandaar dat het nooit heel groot zal worden (anderzijds wordt het merk ook nergens gedumpt en krijgen bulkleverancier het simpelweg niet wat op zich lovenswaardig is.....)
-
- Forum-lid HC
SpEric schreef:Die achtervork lijkt verdacht veel op achtervork van een C..velo ...
Beter goed gejat,...... dan slecht verzonnen!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Super fiets ja die Super Six, stiekem denk ik al aan vervanging van m'h CAAD8, zeker nadat er vorige week twee kleine deukjes in de bovenbuis zijn bijgekomen (kan dit veel kwaad, volgens m'n dealer niet maar ja je weet maar nooit wat er gebeurt als je met 90 naar beneden zeilt in de Alpen). Ik zag hem met record en het SI cranckstel, vooral dat cranckstel ziet er super uit, evenals de achtertrein. Iets verderop hing de nieuwe Paris van Pinarello, ook een strakke bak maar hij wint het niet van de nieuwe Cannondale!
-
- Forum-lid HC
Ik ben ook altijd erg gecharmeerd de Ita-fietsjes maar ik moet zeggen de nieuwe Cannondale ziet er echt geweldig uit!!!
Gezien mijn ervaringen zou ik er alleen een paar andere wieltjes insteken en natuurlijk afmonteren met Campa!
Crankstel zal ik wel voor kiezen, zeker in deze kleur!
[img=http://www.chevincycles.com/smsimg/70/4 ... red-70.jpg]
Gezien mijn ervaringen zou ik er alleen een paar andere wieltjes insteken en natuurlijk afmonteren met Campa!

[img=http://www.chevincycles.com/smsimg/70/4 ... red-70.jpg]
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Gister Tourtocht gereden in het westland en toen heb ik die supersix ook gezien in liquigas kleuren. Ziet er erg mooi uit zat ook dat nieuwste crankset op, het crankstel was matt zwart met een rode trapas. En was afgemonteerd met record.
- boswielrenner
- Forum-lid
Vandaag deze fiets bij Stappenbelt in Apeldoorn gezien. Een hele mooie fiets die stijf aanvoelt en heel degelijk in elkaar steekt. Standaard gewicht is heel netjes. Er zat Ultegra SL op en dat is een uitstekende groep. Met Record en een paar lichte wielen is het een heet scheurijzer. Ik heb eigenlijk maar 1 minpuntje kunnen vinden en dat was de bestikkering. Ik had het gevoel dat de stickers niet onder de laglaak zaten of niet mooi geplakt waren alvorens de lak aan te brengen. Daarnaast vind ik het mooier als er cannondale op staat rondom de hele buis zoals ze dat gebruikelijk doen bij de systemsix en de six13 enz.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29