Trainings Schema's
Wie kan mij helpen aan een goed en begrijpelijk trainings schema?
Ik wil wat gerichter gaan trainen, de bedoeling is dat ik volgend seizoen wedstrijdjes wil gaan rijden. En ik merk aan mijzelf dat het duur vermogen het probleem niet is maar vooral het explosieve vermogen zeg maar.
Ik heb al wel eens gezocht op het internet maar kon daar niet echt iets begrijpelijks vinden. Alle suggesties zijn welkom.
Ik wil wat gerichter gaan trainen, de bedoeling is dat ik volgend seizoen wedstrijdjes wil gaan rijden. En ik merk aan mijzelf dat het duur vermogen het probleem niet is maar vooral het explosieve vermogen zeg maar.
Ik heb al wel eens gezocht op het internet maar kon daar niet echt iets begrijpelijks vinden. Alle suggesties zijn welkom.
Zoek eens wat rond op het forum, er is al vaak wat over geschreven!
Verder zou je op www.zitvlees.nl kunnen kijken, daar staat goed uitgelegd hoe je een schema in elkaar moet zetten.
Verder zou je op www.zitvlees.nl kunnen kijken, daar staat goed uitgelegd hoe je een schema in elkaar moet zetten.
-
- Forum-lid
mag ik ook het mailtje :p
robertknoppersen@hotmail.com
robertknoppersen@hotmail.com
-
- Forum-lid
Ik wil ook graag het mailtje ontvangen
barts27@gmail.com
barts27@gmail.com
Ooit op een Cannondale super Six
@scepticus Zou je misschien zo vriendelijk willen zijn mij ook dit mailtje te sturen?
adrianus.schol@gmail.com
Alvast bedankt en goed weekend!
adrianus.schol@gmail.com
Alvast bedankt en goed weekend!
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
't Zijn gewoon een aantal ingescande Fiets trainingsplanners (alle uitgebrachte jaargangen tot nu toe behalve die van 2005), en nog wat andere (begrijpelijk) artikelen uit Fiets of die k van internet geplukt heb, o.a. over krachttraining en het zelf bepalen van je trainingszones.
Heb ook flink wat wetenschappelijke artikelen over o.a. de invloed van zitpositie, cranklengte en trapfrequentie, voeding (voor, tijdens en na inspanning), precooling etc, maar die zijn wat moeilijker, in het Engels en vaak ook niet zomaar direct toepasbaar.
Hier zomaar posten vind ik niet zo'n goed idee omdat ik dan helemaal geen zicht meer heb op wie 't allemaal downloadt, 't is toch copyrighted materiaal. Aan de andere kant, Van Diemen en Bastiaans maken die trainingsplanner natuurlijk ook om webtrainer.nl / admotion te promoten, dus wat dat betreft hebben ze er ook weer baat bij als t zoveel mogelijk verspreid wordt. (en het verspreiden van kennis vind ik sowieso een nobel streven )
Maar als je ze wilt hebben of andere vragen hebt mag je dat hier posten of me een berichtje sturen, dan mail ik t
Heb ook flink wat wetenschappelijke artikelen over o.a. de invloed van zitpositie, cranklengte en trapfrequentie, voeding (voor, tijdens en na inspanning), precooling etc, maar die zijn wat moeilijker, in het Engels en vaak ook niet zomaar direct toepasbaar.
Hier zomaar posten vind ik niet zo'n goed idee omdat ik dan helemaal geen zicht meer heb op wie 't allemaal downloadt, 't is toch copyrighted materiaal. Aan de andere kant, Van Diemen en Bastiaans maken die trainingsplanner natuurlijk ook om webtrainer.nl / admotion te promoten, dus wat dat betreft hebben ze er ook weer baat bij als t zoveel mogelijk verspreid wordt. (en het verspreiden van kennis vind ik sowieso een nobel streven )
Maar als je ze wilt hebben of andere vragen hebt mag je dat hier posten of me een berichtje sturen, dan mail ik t
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
@scepticus,
dit wordt mijn eerste post maar zou je dit ook naar mij willen sturen?
dit wordt mijn eerste post maar zou je dit ook naar mij willen sturen?