achterpat vervangen Scott Cr1
De verzekering heeft gekozen voor een andere fietsenmaker, omdat de zaak waar Scott zaken mee doet, de komende twee maanden vol zit. Ik had het allemaal ook liever anders willen hebben, zeker omdat mijn frame nog maar een maand oud is. Ik moet er niet aan denken dat het breekt. Vandaar mijn onzekerheid en de vraag in dit forum.
Volgens mij heb je net als bij een auto recht op een frame zonder schade-schadeverleden, en dit voor het eerste jaar. Als ze hem toch willen maken zou ik een bedrag claimen voor de waardedaling waar je bijna nieuwe frame toch onder gaat lijden als je hem verder zou willen verkopen.
Op eigen kosten zou ik een reparatie misschien nog overwegen maar een frame met kromme pad en verzekerd, als een ander de schade heeft veroorzaakt is voor mij einde verhaal. Overigens zou ik de overgenomen garantie door de verzekering goed zwart op wit laten leggen door de verzekering. een Scott heeft 2 jaar gewone en minimaal 3 jaar coulance regeling die je met een dergelijke schade meten uit je raam gooit.
Mocht je verzekering lastig gaan doen dan mogen ze altijd mij bellen, heb ik het verleden voldoende taxaties gedaan om ze op andere gedachten te brengen......
Op eigen kosten zou ik een reparatie misschien nog overwegen maar een frame met kromme pad en verzekerd, als een ander de schade heeft veroorzaakt is voor mij einde verhaal. Overigens zou ik de overgenomen garantie door de verzekering goed zwart op wit laten leggen door de verzekering. een Scott heeft 2 jaar gewone en minimaal 3 jaar coulance regeling die je met een dergelijke schade meten uit je raam gooit.
Mocht je verzekering lastig gaan doen dan mogen ze altijd mij bellen, heb ik het verleden voldoende taxaties gedaan om ze op andere gedachten te brengen......