Limburgs Mooiste 2011
[quote="klimman"]@ Beejeej: LM wordt pas eind juni gereden. Genoeg tijd dus om tot die tijd kilometers te maken. Net als PinaG schrijft gewoon inschrijven voor de 160 km. Ik had vorig jaar ook pas 2 ritten van meer dan 100 km in de benen toen ik de 150 km van LM2010 reed en deze zonder problemen en met veel plezier uitgereden. [/quote]
+1
Je zal er spijt van krijgen als je op de dag zelf na 135 km moet stoppen terwijl je makkelijk de 160 had kunnen rijden.
Korter rijden kan je altijd nog ter plekke beslissen.
Dus gewoon inschrijven voor de 160.
+1
Je zal er spijt van krijgen als je op de dag zelf na 135 km moet stoppen terwijl je makkelijk de 160 had kunnen rijden.
Dus gewoon inschrijven voor de 160.
-
- Forum-lid
[quote="Ger"]Vorig jaar 150 km gereden.
Was mede door warmte (en eerste keer in de heuvels) wel erg zwaar.
Hopenlijk dit jaar wel mooi maar toch iets minder warm weer.
Dit jaar de 100 km zwaar.
[/quote]
+1
Ik ga ook voor de 100 km zwaar. De andere afstanden laat ik graag over aan de uitslovers onder ons. Hobby moet niet op werken gaan lijken... :p
Was mede door warmte (en eerste keer in de heuvels) wel erg zwaar.
Hopenlijk dit jaar wel mooi maar toch iets minder warm weer.
Dit jaar de 100 km zwaar.
[/quote]
+1
Ik ga ook voor de 100 km zwaar. De andere afstanden laat ik graag over aan de uitslovers onder ons. Hobby moet niet op werken gaan lijken... :p
Ik wil dit jaar voor het eerst deze ronde gaan rijden. Denk aan 100 km zwaar. Voorbereiding zit hem dit jaar in ronde van vlaanderen(75km) en peter van petegem(75km) in Belgie. Verder lekker kilometers maken in omgeving en genieten.
Wilier Izoard
[quote="Theo V"][quote="klimman"]@ Beejeej: LM wordt pas eind juni gereden. Genoeg tijd dus om tot die tijd kilometers te maken. Net als PinaG schrijft gewoon inschrijven voor de 160 km. Ik had vorig jaar ook pas 2 ritten van meer dan 100 km in de benen toen ik de 150 km van LM2010 reed en deze zonder problemen en met veel plezier uitgereden. [/quote]
+1
Dus gewoon inschrijven voor de 160.[/quote]
ik heb mezelf voor 100 zwaar ingeschreven maar kan ook nog altijd de 160 rijden
+1
Dus gewoon inschrijven voor de 160.[/quote]
ik heb mezelf voor 100 zwaar ingeschreven maar kan ook nog altijd de 160 rijden
Al 10.000 deelnemers hebben zich bij Flexpoint Limburgs Mooiste aangemeld. De voorinschrijving verloopt dus voorspoedig.
Dat betekent ook dat de startbewijzen voor de Rode Lus schaars worden. Nog een kleine 900 deelnemers kunnen voor deze populaire afstand van de voorinschrijving gebruik maken. Daarna is de limiet bereikt.
Dat betekent ook dat de startbewijzen voor de Rode Lus schaars worden. Nog een kleine 900 deelnemers kunnen voor deze populaire afstand van de voorinschrijving gebruik maken. Daarna is de limiet bereikt.
-
- Forum-lid
Zojuist ingeschreven voor de 160 zwaar!! Is wel iets meer dan ik gewend ben, en klimmen is niet mijn sterkste punt dus wordt bikkelen!!
-
- Forum-lid
Ook voor mij de eerste keer LM overigens
-
- Forum-lid
Voor mij de 3e keer LM. Nu 160km na eerder een keer de 100 licht en de 100 zwaar te hebben gereden.
Huisje gehuurd bij bungalowpark Simpelveld. Lekker dichtbij de start.
Nu maar hopen op mooi weer.
Huisje gehuurd bij bungalowpark Simpelveld. Lekker dichtbij de start.
Nu maar hopen op mooi weer.
Fiets: Een Imming in Ruiterdakkapellen uitvoering...