Titanium fietsen
- Le Grimpeur
- Forum-lid
JPP schreef:Hij (of is het een zij?) is erg mooi geworden! Wat minder reclame hier en daar zou 'm (haar) wat mij betreft nog mooier maken. Lekker fietsen nu. Laat 't ons maar weten ...
De fransen spreken over le vélo, dus zal 't wel een hij zijn. En wat die reclame betreft, vind ik het persoonlijk nog wel meevallen. Zonder iets aan belettering wordt het zo saai en ik heb vele jaren geleden eens een "kenner" de uitspraak "een racefiets hoort altijd een tikkeltje ordinair te zijn" horen ventileren, dus.....
60 x Ventoux
- Le Grimpeur
- Forum-lid
JPP schreef:... 'wat mij betreft', zei ik ... en dat is zeker niet de norm! Bueno, mooi is je vélo hoe dan ook!
Bedankt. Ik had je opmerking ook wel gelezen zoals hij bedoeld is, maar wilde even mijn eigen beleving er aan toevoegen, vandaar
.
60 x Ventoux
Fantastisch! Erg mooi geworden hoor. Dat was alle bloed, zweet en tranen wel waard lijkt mij. Ik zie ook dat net als bij VanOlst bij mijn planet-x de headbadge er onderweg ook van af is gevallen. Maar we hebben dan wel weer dezelfde bidonhouders! (ook via wiggle aangeschaft neem ik aan?)
Nu maar snel rijden - wellicht zaterdag a.s. bij de Classico Boretti?
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Tomasso schreef:Fantastisch! Erg mooi geworden hoor. Dat was alle bloed, zweet en tranen wel waard lijkt mij. Ik zie ook dat net als bij VanOlst bij mijn planet-x de headbadge er onderweg ook van af is gevallen. Maar we hebben dan wel weer dezelfde bidonhouders! (ook via wiggle aangeschaft neem ik aan?)
Bedankt. De bidonhouders komen inderdaad ook van Wiggle (en waren toen nog betaalbaar;)). Overigens, de headbadge heb ik er zelf op geplakt hoor, de frames worden "kaal" geleverd en veel mensen vinden dat eigenlijk ook veel mooier.
60 x Ventoux
Zoohoo, dat is niet mis.
Mooi evenwichtig opgebouwd met een klein beetje fris rood en wit, ziet er keurig uit.
En je kan aan de mooie gelijkmatige lasrupsjes wel zien dat Linskey het nog altijd in de vingers heeft hé.
Ook de EverTI is een pracht bike trouwens het zijn allemaal "plaatjes" hoor !
Veel mooie kmtrs toegewenst Le Grimpeur en Regesi !
Enuh het word niet alleen steeds mooier met al dat TI in Nederland maar je ziet ook steeds meer mensen glimlachen op de fiets.......... maar die hebben allemaal een TI natuurlijk
Grtz,
Morel.
Mooi evenwichtig opgebouwd met een klein beetje fris rood en wit, ziet er keurig uit.
En je kan aan de mooie gelijkmatige lasrupsjes wel zien dat Linskey het nog altijd in de vingers heeft hé.
Ook de EverTI is een pracht bike trouwens het zijn allemaal "plaatjes" hoor !
Veel mooie kmtrs toegewenst Le Grimpeur en Regesi !
Enuh het word niet alleen steeds mooier met al dat TI in Nederland maar je ziet ook steeds meer mensen glimlachen op de fiets.......... maar die hebben allemaal een TI natuurlijk
Grtz,
Morel.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Morel schreef:Zoohoo, dat is niet mis.
Bedankt Morel. Ja, ik heb bewust gekozen voor die bescheiden kleuraccenten om het geheel toch wat levendig te houden. Ik vind een Ti fiets anders nog al gauw een beetje saai worden, om te zien althans !
60 x Ventoux
Zojuist mn fietsje afgewerkt, enkel nog een goed plaatsje vinden voor de cadans- en snelheidssensor...
Het is een Litespeed Siena met Campa record (10sp), 3T ergonova team stuur, 3T dorico teamzadelpen, 3T arcx team stuurpen, 37 fonda pro vork en Mavic Cosmic Premium wielen, foto volgt morgen... (Ik vind de combinatie best geslaagd )
Het is een Litespeed Siena met Campa record (10sp), 3T ergonova team stuur, 3T dorico teamzadelpen, 3T arcx team stuurpen, 37 fonda pro vork en Mavic Cosmic Premium wielen, foto volgt morgen... (Ik vind de combinatie best geslaagd )