Sharkman 1 schreef:Was meteen ook het laatste Ti expiriment in het peloton, boek was meteen dicht.
Driving Force Logistics-Cyclingnews-Litespeed (Team DFL Cyclingnews) reed desondanks het gesloten boek in 2007 op Litespeed Siena's.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Titanium dat blootgesteld is aan zuurstof verandert wel degelijk van kleur. Onder de sticker kan uiteraard geen zuurstof komen en dus ontstaat kleurverschil.wido schreef:Was uiteraard geen echt kleurverschil, maar het verschil tussen metaal dat tien jaar lang onder dikke plastic stickers beschermd zat en anderzijds metaal dat een tiental jaren door weer en wind en fietser(s) mishandeld was.
adriaanH schreef:Sharkman 1 schreef:Was meteen ook het laatste Ti expiriment in het peloton, boek was meteen dicht.
Driving Force Logistics-Cyclingnews-Litespeed (Team DFL Cyclingnews) reed desondanks het gesloten boek in 2007 op Litespeed Siena's.
Sharkman 1 schreef: Reden waarom je Ti nooit meer in het profpeloton zult zien is dat sponsoring wel moet leiden tot inkomsten en daar zit het probleem (te arbeidsintensief, te duur en simpelweg te lage verkoopcijfers om de investeringen terug te verdienen).
kevin1978 schreef: ...Dus als besluit, ik vind Litespeed (Titanium) mooi (ik ben ervan beginnen dromen toen Lotto ermee reed en nu heb ik er één), een ander vind Colnago mooi (ik vind dat trouwens ook niet lelijk), dus iedereen heeft zijn voorkeur en als je op een fiets rijdt waarvan je zelf denkt: zie mij hier rijden op dit prachtig ding, dan rij je gewoon 2 km/u sneller, ook als is dat ding zo slap als een vaatdoek...