Titanium fietsen
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Prima fiets lijkt mij, alleen maken de witte accenten het beeld wat 'onrustig' (maar nu niet meteen alles gaan vervangen omdat het niet ieders smaak is;)).TiTaTovenaar schreef:Bij deze mijn fietsie! Alle commentaar is welkom
En uiteindelijk gaat het toch hier om:
m.a.w. de mooie belevenissen op je fiets, wat voor een fiets het ook is!TiTaTovenaar schreef: Vorig jaar Cinglé de Mt Ventoux geworden...,
60 x Ventoux
Timo 2.0 schreef:Klemmen niet goed als in net zo goed als de spanners van Tune?
Timo,
Ik heb geen ervaring met Tune,dus daar ik de de spanners op beooordelen.
Ik heb wel op verschillende forums gelezen,dat het achterwiel soms los loopt.
Okay, want ze lijken erg op Tune en daarover gaat ook vaak het verhaal dat ze slecht klemmen. Die gebruik ik echter al vier jaar zonder problemen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Fraaie Merlin!!!
Maar zo'n grote maat heb jij niet, maar vindt de balhoofdconstructie er één die normaliter gebruikt bij frames groter dan 61 cm?!
Maar zo'n grote maat heb jij niet, maar vindt de balhoofdconstructie er één die normaliter gebruikt bij frames groter dan 61 cm?!
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
-
- Forum-lid
Even een kort vraagje, wie heeft er ervaringen met een Litespeed Ultimate?
Ben benieuwd hoe strak/hard deze fiets is.
En wat is mooier, een naturel finish of een gelakte (ook graag jullie ervaringen met gelakte).
Grtz
Ben benieuwd hoe strak/hard deze fiets is.
En wat is mooier, een naturel finish of een gelakte (ook graag jullie ervaringen met gelakte).
Grtz
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
MiketheBike schreef:Fraaie Merlin!!!
Deze is maat 59. Deze balhoofdcontructie hebben ze dacht ik maar twee jaar gebruikt. Daarna was het weer een externe. Aan de ene kant is het wel mooi, aan de andere kant is de balhoofdbuis nu wel erg lang geworden en kan ik geen Chris King monteren.