Als je een nieuwe Cube Aerial hebt, dan heb je waarschijlijk hollowtech 2 lagers.
Zoiets ^^^^ Als je een keer goed kijkt zie je de lagerschalen wel zitten.
alle ontgroeningstips
Tip 10: weg uit de polder en naar de Ardennen... en klimmen alsof het je laatste is!
http://www.kuitenbijters.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Handen op het stuur en zitvlak op het zadel. Andersom fietst moeilijk.
Hey bedankt! Heb het ook eens geprobeerd, en dat werkt inderdaad!
Nee, serieus: denk eraan, voor je je ketting insmeert, deze eerst goed te kuisen (met ontvetter, poetsdoek en stijf borsteltje), want als je ze vuil insmeert koekt het gewoon laag over laag aan en da's natuurlijk niet de bedoeling.
En o ja, als je moet stoppen je voet uit je pedaal klikken VOOR je tot stilstand komt (maar daar was je wellicht zelf al achter gekomen!)
Hey bedankt! Heb het ook eens geprobeerd, en dat werkt inderdaad!
Nee, serieus: denk eraan, voor je je ketting insmeert, deze eerst goed te kuisen (met ontvetter, poetsdoek en stijf borsteltje), want als je ze vuil insmeert koekt het gewoon laag over laag aan en da's natuurlijk niet de bedoeling.
En o ja, als je moet stoppen je voet uit je pedaal klikken VOOR je tot stilstand komt (maar daar was je wellicht zelf al achter gekomen!)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Pas op met hobbels in het wegdek op momenten dat je net bezig bent met je bidon ofzo. Als je pech hebt wordt je stuur uit je handen geslagen en ga je onderuit. (zelf zien gebeuren, en zelf meerdere keren bijna onderuit op die manier)
Als je van de weg af raakt, stuur dan niet direct terug want dan ga je geheid onderuit (2 x zien gebeuren), maar laat je uitrollen in de berm.
Als je van de weg af raakt, stuur dan niet direct terug want dan ga je geheid onderuit (2 x zien gebeuren), maar laat je uitrollen in de berm.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
hele goeie!! Scepticus (heb er ervaring mee ben ik bang)
neem altijd genoeg te drinken mee want zonder zitten...
(begreep je wel denk ik)
alhoewel vele nog te weinig drinken (merk ik op de club vooral)
neem altijd genoeg te drinken mee want zonder zitten...
(begreep je wel denk ik)
alhoewel vele nog te weinig drinken (merk ik op de club vooral)
love your bicycle.
so that your bicycle also loves you.
I love my ridley damocles
http://img79.imageshack.us/img79/5518/a ... 034oe8.jpg
so that your bicycle also loves you.
I love my ridley damocles
http://img79.imageshack.us/img79/5518/a ... 034oe8.jpg
i w@nn@ be @ngelin@ jolie\'s lover for 1d@y or 2 or 3 or ...
Haal een keer een buitenband eraf en kijk even wat voor velglint er op je velg zit.
Indien dit zo'n hard plastic ding is en je hebt het voornemen om in de bergen/heuvels te gaan rijden: vervangen door canvas/katoenen plakvelglint.
De plastic velglinten zorgen m.i. bij veel remmen nogal vaak voor klappers in de bergen (+ eigen ervaring).
Indien dit zo'n hard plastic ding is en je hebt het voornemen om in de bergen/heuvels te gaan rijden: vervangen door canvas/katoenen plakvelglint.
De plastic velglinten zorgen m.i. bij veel remmen nogal vaak voor klappers in de bergen (+ eigen ervaring).
Zo en nu eerst een bavaria