Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

Aanschaf nieuwe MTB

joshua
Forum-lid

joshua 29 jun 2007 12:58

Het is een tijdje stil geweest omtrent mijn MTB perikelen, maar ik heb gister eindelijk de knoop door gehakt!

Ben gisteravond naar Bike-Zone in Den Haag geweest om te kijken naar de Cube LTD Race. Die hadden ze echter niet staan, en ze durfden het ook niet aan om hem voor me op het zicht te bestellen vanwege de licht "afwijkende" kleur (knalgroen). Wat ze wel hadden staan was een Cube LTD CC Messenmodell, en daar ik dat ook in "real life" een prachtige bike vond, is het uiteindelijk toch die geworden! Hij was nog 100 euro goedkoper ook met nagenoeg (op remmen en wat kleine dingetjes na) dezelfde afmontage als de LTD Race. Volgende week donderdag kan ik hem ophalen, dus dan volgen er nog foto's! Ik ben er in elk geval erg blij mee!

Fijne winkel trouwens, duurde even voordat ik geholpen werd, maar het was dan ook vrij druk, en je merkte goed dat ze aan iedere klant voldoende tijd besteden! Na de aanschaf nog een tijd met de eigenaar (en eigenaresse denk ik) staan babbelen en werd me koffie aangeboden.
Door de ietwat vreemde ligging van de zaak (niet echt in het centrum ofzo) had ik in het begin mijn twijfels, maar dat vie echt 200% mee! Mooie (onbetaalbare, voor mij athans) spullen ook (issac, kuota)!

Plaats reactie