TOUR 2007
Daniel1975 schreef:Wat een kolder, iemand geen volwaardig Tourwinnaar vinden om zijn uiterlijk :S.
Nee Evans, dat is een waardige Tourwinnaar zeg, die heeft nog nooit langer dan 10m op kop gereden, Mr. Wereldkampioen aanklampen.
Was die titel niet weggelegd voor ene Joop Z.?
-
- Forum-lid
Ik ben meer onder de indruk van het rijden van Rasmussen dan het rijden van Leipheimer en Evans, maar wie in Parijs de gele trui krijgt en dus de Tour wint heeft er toch het kortst over gefietst. En in 1980 was dat Joop Zoetemelk.
Vandaag echt genoten van de strijd. Heerlijk om te zien hoe renners erin vlogen en lieten zien wat strijd is. Uitzondering was lepe Leipheimer die zoals gewoonlijk geen moment zijn gezicht vooraan toonde. Bah! Wat een enge laffe plakker is dat!
Pet af voor Boogerd. Die heeft wat werk verzet zeg als "ouwetje" van de ploeg.
Pet af voor Boogerd. Die heeft wat werk verzet zeg als "ouwetje" van de ploeg.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
-
- Forum-lid
"Uitzondering was lepe Leipheimer die zoals gewoonlijk geen moment zijn gezicht vooraan toonde. Bah! Wat een enge laffe plakker is dat!"
Beetje ongenuanceerde uitspraak. Wellicht dat Leipheimer gewoon niet harder kan en blij is dat hij kan aanhaken.
Beetje ongenuanceerde uitspraak. Wellicht dat Leipheimer gewoon niet harder kan en blij is dat hij kan aanhaken.
Ooit op een Cannondale super Six
thunderroad schreef:Ik hoop dat Rasmussen wint.. ik vind hem nu al een held.
Hij heeft mij namelijk een van de mooiste tour weekenden van de afgelopen 10 jaar bezorgd.
Als eerste die prachtige overwinning in tignes (wat een stijl prachtig) hij vloog echt omhoog) dan die tijdrit (waarvoor iedereen hem al afgeschreven had); daarna het gevecht tussen nr 1 en 2 op plateau de beille en nu weer de strijd op de peyresourde ... mocht hij het verliezen dan is het Contador die de zege zeker verdiend.
of...ik zat aan het volgende te denken
een scenario is dat hij tijd verliest op Contrador en deze Rasmussen verslaat op de tijdrit of dat Kloden gaat aanvallen in de bergen en een verpletterende tijdrit rijdt en zo geel pakt.
Helemaal eens. Volop strijd, man tegen man, tot het uiterste, en verder. Zo hebben de Fransen het in "hun" Tour toch bedoeld?
Morgen zal er mss beslist worden. Op 't puntje van mijn stoel, ... nu al!
Ik hou van de sport, niet van het gez... eromheen. Daarom sluit mijn ogen nog niet, integendeel. Wel zijn de media m.i. al te vaak kwade geruchten aan 't "opkloppen", helaas...
Ook een vak...
Fiets... ook eens 11 speed!
-
- Forum-lid HC
Het verhaal vino zal de aandacht wel van Rasmussen afhalen
-
- Forum-lid HC
Was ook als understatement bedoelt, zelfs de tourtoto's lopen in het honderd met zo een hele Astana ploeg weg.
Verdomme ... In de plaats van een laatste keer feest morgen (laatste bergrit) weer een dag gezaag over doping. We hebben één voordeel: volgend jaar zal Wuyts weer zeggen dat er een nieuw tijdperk is aangebroken: een zuiver tijdperk. Welk tijdperk ? Zuiver ?
Tijdperk 1: Het alles mag tijdperk voor Simpson
Tijdperk 2: Het amfetaminetijdperkmetcontroles
Tijdperk 3: Het Conconitijdperk
Tijdperk 4: Het Ferraritijdperk
Tijdperk 5: Het Saiztijdperk
Tijdperk 6: Het Fuentestijdperk
Tijdperk 7: weet ik veel welke gek Vino bevoorraadde
Tijdperk 8: een andere dokter zijn tijdperk
Tijdperk 1: Het alles mag tijdperk voor Simpson
Tijdperk 2: Het amfetaminetijdperkmetcontroles
Tijdperk 3: Het Conconitijdperk
Tijdperk 4: Het Ferraritijdperk
Tijdperk 5: Het Saiztijdperk
Tijdperk 6: Het Fuentestijdperk
Tijdperk 7: weet ik veel welke gek Vino bevoorraadde
Tijdperk 8: een andere dokter zijn tijdperk
Storck_lover schreef:"Uitzondering was lepe Leipheimer die zoals gewoonlijk geen moment zijn gezicht vooraan toonde. Bah! Wat een enge laffe plakker is dat!"
Zo rijdt die leperik altijd! Niet alleen nu. Altijd plakken en profiteren van anderen. Als je hem ooit op kop ziet rijden dan is het echt iets bijzonders.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955