Diogenes schreef:Zolang niet ieder iedere coureur even vaak getest wordt, zie ik niet in waarom Rasmussen naar huis moet Waarschijnlijk rijden er zat geprepareerde renners rond uit andere landen, waar men andere gedachten over doping heeft. Zo eentje zou dan best eens de tour kunnen gaan winnen. Zijn we dan tevreden? Ik dacht dat je hier nog steeds onschuldig was, tot het tegendeel bezewen werd.
Misschien hebben de fransen wel gezegd, dat als Rabo hem niet naar huis haalde, zij hem zelf er uit zouden zetten?
Diogenes
Helemaal mee eens. Rasmussen is verdacht vanwege zijn leugens en ontlopen van buiten competie controles maar dit alles neemt niet weg dat hij NIET betrapt is op doping zoals velen, met name de Franse pers suggereren!
Ik zou wel eens willen weten waarom Rasmussen zo geheimzinnig deed over zijn trainingen vóór de Tdf. Ook Lance Armstrong zag je nergens of bijna nergens in een koers voor of na de TdF. Ook hij trainde geheel zelf, verkende de route van de Tour en is ook NOOIT op doping betrapt !! Behalve dat oude ingevroren B-staal urine uit de vorige eeuw dat volgens een ongecontroleerd lab onderzoek EPO bevat zou hebben.
Als je niets te verbergen hebt dan kom je gewoon recht voor zijn raap uit waar je bent, waar je traint enz. Maar in onze rechtstaat geldt nog steeds dat je pas veroordeeld mag worden als je schuldig bevonden bent.
Rasmussen heeft gelogen tegen zijn werkgever, dat is juist. Maar waarom al die andere verdachtmakingen over doping? Zodra dit bewezen is mag hij wat mij betreft voor zijn leven worden uitgesloten van officiële wielerwedstrijden. Maar dat zou voor ALLE dopingzondaars moeten gelden.