Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Bikestudio ZWOLLE & FFWD T50

sq
Forum-lid

sq 23 jun 2007 16:09

BEVERCUBE zegt op pagina 3 van het FFWD wielen topic dat BIKESTUDIO te ZWOLLE de wielen voor 800 aanbiedt. Klopt maar ze zijn BESCHADIGD let dus op de velg (stukje carbon weg!) en de sticker is niet helemaal netjes (lucht onder, dubbelgevouwen). BIKESTUDIO probeert ze met de (goedkope) prijs weg te doen. Tegen mij beweerde de verkoper dat de wielen in orde waren, wat ze duidelijk niet waren. Toen ik hem daarop wees, probeerde hij het merk FFWD af te schepen als 'cheap', in 19 van de 20 wielsets waren namelijk happen uit het carbon. (Eerder waren het geen beschadingen volgens de verkoper en waren het lichte superstijve topwielen) Hij zei zelfs letterlijk: "Dan moet je MAAR naar een ander merk kijken.."

Ik had hem van te voren ge-emailt of de wielen in voorraad waren met campa-body en wat de prijs e.d. waren. Ze waren op voorraad, zowel campa als shimano en de prijs van 799,- euro. Toen ik mijn interresse toonde en de wielen wilde kopen, had hij ze plotseling niet in zijn zaak op voorraad. (Ik wil natuurlijk niet de showmodellen die beschadigd waren, logisch en net zoals bij elke FM krijg je geen showmodellen.) Maar hij kon absoluut zijn zaak niet verlaten (er was nog een verkoper, alleen wij waren in de zaak, en er was geen kip op straat) Hij was niet bereid om de wielen uit zijn (zogenaamde?) voorraad te halen en wilde mij zo min of meer de showmodellen MET BESCHADINGEN te laten kopen. Niet op ingegaan natuurlijk.

Leek niet echt op of hij 800,- euro wilde verdienen. Wat je toch wel verwacht van een iets wat zichzelf een WIELERZAAK noemt!!

Ik twijfel zelfs op hij wel de wielen op voorraad had. Ik kreeg het idee dat hij een setje goedkoop op de kop had getikt (fabrieksfout / beschadigd tijdens transport).

LET DUS OP wat je koopt BIJ BIKESTUDIO te ZWOLLE!! En geloof vooral niet de MOOIE VERKOOPSPRAATJES!

Overigens het merk FFWD is niks mis. Niet zoals deze verkoper mij probeerde wijs te maken!

bevercube
Forum-lid

bevercube 24 jun 2007 00:03

ik heb ook gezegt dat ik niet weet als het nieuwe of gebruikte waren

stond er ook bij

colnagog
Forum-lid

colnagog 24 jun 2007 13:51

Tja de man achter deze winkel heeft eerst een andere zaak gehad in Zwolle. Deze is geflopt. Nu stunten ze met diverse merken maar de service is .........................!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

speric
Forum-lid HC

speric 24 jun 2007 22:01

bagger ?

colnagog
Forum-lid

colnagog 24 jun 2007 22:51

BAGGER!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

vega
Forum-lid

vega 25 jun 2007 02:20

Ik heb voor 3 weken terug daar een nieuwe Trek 8000 gekocht en prima geholpen.
Wat Colnago/G schrijft is grote onzin want Benny Brouwer heeft zijn zaak in 2000 verkocht aan Giant.
Wat is er dan geflopt na 18 jaar zelfstandig ondernemer te zijn geweest?

diogenes
Forum-lid

diogenes 25 jun 2007 09:15

Ik kom zelf liever bij Stappenbelt. Dat vind ik een prettige zaak. NIet het allergoedkoopst, maar de service is tenminste perfect.

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 25 jun 2007 09:41

Ik vind het onzin om hier op 1 post een zaak af te branden. Slotje!
Less is bore

Plaats reactie