De creme de la creme
- de zwarten
- Forum-lid HC
shamals. mooier zijn ze nog niet gemaakt.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
![Afbeelding](http://www.corniel.nl/zzz/fora/smiley_campabinieri.gif)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Om mijn keuze voor Obies toe te lichten. Als ik zo veel geld uit zou geven, dan wil ik ook zeker zijn dat het geen weggegooid geld is. Lightweight bestaat al jaren, Carbonsports is onderdeel van een groot gezond bedrijf. Dus als je garantie of service nodig heb dan kun je dat ook krijgen. Van de service van Ada heb ik niet echt een hoge pet op, ik ken Cees niet persoonlijk, maar dat gedoe op forums laat geen positieve indruk achter. Mavic heb ik het niet zo op, ze zijn een stuk zwaarder dan Obies en hebben zich nog niet bewezen. Lew is net zoals Ada een 1 mans of familie bedrijfje, Lew is er in het verleden al eens failliet gegaan. Tja en Zipps mag iemand anders testen, daar geef ik m'n geld niet zo snel aan uit.
-
- Forum-lid
ik zou trouwens kiezen voor de lightweight Ventoux. Omdat je dan profiteert van en de superkwaliteit van het merk (die zich bewezen heeft) en een superlaag gewicht en toch niet zoveel last hebt van zijwind. En daar ik net mijn hoge velgen heb weg gedaan (bij ons in de polder is het gewoon winderig) voor die reden is dat voor mij een motivatie om voor een lage superset te willen kiezen.
Ik ga voor de Lightweights!! Vind deze wielen gewoon het neusje van de zalm. Maar mijn vrouw ziet me al aankomen, 3700 eurokes voor een stel wielen! Ze zal vragen of ik van mijn fiets gevallen ben.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
Chaingang schreef:Ik ga voor de Lightweights!! Vind deze wielen gewoon het neusje van de zalm. Maar mijn vrouw ziet me al aankomen, 3700 eurokes voor een stel wielen! Ze zal vragen of ik van mijn fiets gevallen ben.![]()
Gewoon aanschaffen die handel Rudy. Dan kom ik ze wel 1s lenen...
:p
grtz
Stefan
Mr.Scott schreef:Chaingang schreef:Ik ga voor de Lightweights!! Vind deze wielen gewoon het neusje van de zalm. Maar mijn vrouw ziet me al aankomen, 3700 eurokes voor een stel wielen! Ze zal vragen of ik van mijn fiets gevallen ben.![]()
Gewoon aanschaffen die handel Rudy. Dan kom ik ze wel 1s lenen...
:p
grtz
Stefan
Hey Stefan, heb een beter idee. Als gij die nu eens aanschaft, dan zal ik ze komen lenen. Weet u wonen hé
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
-
- Forum-lid HC
Wielen die in een prijsklasse zitten van boven de pakweg 1200 euro, vind ik persoonlijk allemaal maar onzin, ik zou gewoon een setje eurus, een setje neutrons en setje mavic open pro's ceramic 36 spaaks met record naven aanschaffen. Gewoon goed en betrouwbaar spul, met de juiste prijs/kwaliteits verhouding. Wat heb je nog meer nodig?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!