Iemand al negatieve ervaringen met Look Keo Carbon ?
Moeten deze pedalen vervangen worden na een val (zoals bv. bij een carbonnen stuur) ?
Zijn ze de meerprijs t.o.v. de Sprint waard ?
Look Keo Carbon
-
- Forum-lid
Hallo,
Ik ben zelf ongeveer 1 driekwart jaar in het bezit van Look Keo Carbon pedalen en ben hier zeer tevreden over. Geen irritant gepiep en geknars meer zoals bij de normale pedalen van Look.
Of het de meerprijs waard is dat weet ik niet. Toen ik ze aangeschaft heb was er alleen de keuze uit de carbon modellen.
Als ik nu zou moeten kiezen zou ik die paar gram meer voor lief nemen en het geld wat je daar mee bespaard ik mijn zak steken. Ik heb ze vooral gekocht omdat ik het gepiep en geknars irritant vond.
Groet Steenhuis
Ik ben zelf ongeveer 1 driekwart jaar in het bezit van Look Keo Carbon pedalen en ben hier zeer tevreden over. Geen irritant gepiep en geknars meer zoals bij de normale pedalen van Look.
Of het de meerprijs waard is dat weet ik niet. Toen ik ze aangeschaft heb was er alleen de keuze uit de carbon modellen.
Als ik nu zou moeten kiezen zou ik die paar gram meer voor lief nemen en het geld wat je daar mee bespaard ik mijn zak steken. Ik heb ze vooral gekocht omdat ik het gepiep en geknars irritant vond.
Groet Steenhuis
-
- Forum-lid
Zijn ze nog niet uitgesleten ?
Wat heb je al gehoord over de Shimano Ultegra en Dura-Ace pedalen ?
Wat heb je al gehoord over de Shimano Ultegra en Dura-Ace pedalen ?
Ik denk dat je beter de afweging kunt maken tussen de classic en de carbon. Dat prijsverschil is nog iets groter. Het scheelt een paar grammen, dat wel.
Enige nadeel van de keo's is dat de schoenplaatjes wat snel slijten, verder erg tevreden.
Enige nadeel van de keo's is dat de schoenplaatjes wat snel slijten, verder erg tevreden.
gast schreef:Enige nadeel van de keo's is dat de schoenplaatjes wat snel slijten, verder erg tevreden.
Inderdaad, de plaatjes slijten erg snel, ik heb nog wel de covers gebruikt, maar toch. Ik heb deze nu bijna een jaar en heb inmiddels 2 maal de plaatjes vervangen.
Verder blijven het wel heel fijne pedalen
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
-
- Forum-lid
Mij bevallen ze goed, na aanvankelijk toch wat gepiep in het begin. Nu geen last meer. We vind ik ze snel lelijk worden (krassen door zand aan je schoenen enz.).