Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

Mountainbike arrangementen

lianne
Forum-lid

lianne 21 jun 2007 12:51

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik willen deze zomer een paar dagen weg ergens in Nederland. Graag zouden we gaan mountainbiken. Maar omdat we beiden niet bekend zijn met deze sport weten we niet waar we moeten beginnen met zoeken..

Wij willen graag 2/3 dagen (1/2 nachtjes) ergens in Nederland in een hotel overnachten. In de buurt willen we dan graag fietsen huren en een mooie rit maken. Het liefste zou ik op de eerste dag een clinic volgen voor beginners of onder begeleiding een rit maken. Voor zover ik het nu heb kunnen vinden op internet is dit alleen mogelijk voor groepen...

De plaats in Nederland maakt niet zoveel uit, wij komen zelf uit Noord-Holland, dus een andere provincie zou wel leuk zijn. Hebben jullie goede ideeen of ervaringen met leuke bestemmingen, ik hoor het graag!

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groet,
Lianne

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 21 jun 2007 13:01

Vasa Sport organiseert regelmatig dit soort dagen (http://www.vasasport.nl//zomerreizen/pr ... ub2=Veluwe)
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

speed@
Forum-lid

speed@ 21 jun 2007 15:59

Wielershop Bike Emotions is sinds kort geopend in Beek (Gld.) bij de route van Montferland (Zeddam). Hier kun je bikes huren en ze geven ook clinics. Hotelletjes genoeg in de buurt.

www.4bikes.nl
Ride on

walker
Forum-lid

walker 10 jul 2007 15:20

Hallo, Ik ben Ivo. We hebben een vakantiewoning in Sippenaeken (B). 1 km ten zuiden van de NL grens in Zuid-Limburg. Ik heb zelf een aantal routes uitgezet en fungeer ook als gids. We hebben diverse arrangementen beschikbaar Kijk ook op www.barbeau.be en www.bleuet.info.
Met vriendelijke groet.
Groetjes Ivo

Plaats reactie