F.Schleck
Heb helaas alleen de samenvatting gezien in de heerhaling van heet sportjournaal. Hij heeft vindt ik geeen extreem klein verzet (zoals Armstrong) klimt echter wel heel erg goed, hij reed in een vloek en een zucht weg bij zijn meedekoplopeers en sloeg binnen no timee een serieus gat. Jaja de broertjes Schleck kunnen er wat van.
Fietsen is een mooie sport waar je meestal vrolijk van wordt.
En een fantastische stijl hebben ze beide!
[img=http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/C69C25C4- ... 09/405.jpg]
[img=http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/C69C25C4- ... 09/405.jpg]
Ik vrees voor zijn conditie. De rit na zijn overwinning brak hij helemaal en de tijdrit ging ook niet goed, gewoon slecht eigenlijk...
Ik hoop dat hij volgend jaar beter is en dat z'n broertje dan ook mee doet in de Tour. Dan hebben ze bij CSC met sastre echt een dreamteam.
Ik hoop dat hij volgend jaar beter is en dat z'n broertje dan ook mee doet in de Tour. Dan hebben ze bij CSC met sastre echt een dreamteam.
Ik zou Sastre zeker niet uitvlakken voor de Tour!!!
Bobby trekt het niet zolang en Frank mwah ik denk volgend jaar.
Maar jongens er is maar een reden nou ja misschien twee waarom CSC zo goed rijdt.
En dat weten alle echte liefhebbers en wielrenners eigenlijk iedereen na wat er laatst allemaal in de pers verscheen. Zelfde gold voor Phonak.
Ze rijden met Zipp wielen. En CSC met cervelo's dan ga je vanzelf als de brandweer. Only eppo's need epo.
Bobby trekt het niet zolang en Frank mwah ik denk volgend jaar.
Maar jongens er is maar een reden nou ja misschien twee waarom CSC zo goed rijdt.
En dat weten alle echte liefhebbers en wielrenners eigenlijk iedereen na wat er laatst allemaal in de pers verscheen. Zelfde gold voor Phonak.
Ze rijden met Zipp wielen. En CSC met cervelo's dan ga je vanzelf als de brandweer. Only eppo's need epo.
pas op! paaltje!
Als de nummers 1, 3, 4 en 6 abnormale bloedwaardes hebben en de nummer 2 niet duidt dat toch op clean rijden. De nummer 2 tussen alle snoepers van Andy Schleck....