waar kopen jullie je binnenbanden
Ik lees hier op het forum van forumleden dat ze wel heel goedkope binnenbanden hebben. (heb zelfs gelezen van onder de twee euro).
Nu heb ik een beetje rondgegoogled maar kan zulke goedkope leveranciers niet vinden.
Dus, waar kopen jullie je (race) binnenbanden?
Nu heb ik een beetje rondgegoogled maar kan zulke goedkope leveranciers niet vinden.
Dus, waar kopen jullie je (race) binnenbanden?
BonoCross schreef:Hopmans Bergen op Zoom:
3 stuks, kort ventiel Vittoria, 5 euro
Afgelopen zaterdag ben ik er ook geweest o.a. voor binnenbanden. Een Jan ... achter de balie wist me echter te vertellen dat ze geen Vittoria binnenbanden meer verkopen omdat Vottoria ze niet meer zou maken. Na hem smakelijk te hebben uigelachen ben ik weggegaan.
Dit is de tweede keer in korte tijd dat ze met een soortgelijk lul verhaal komen aanzetten. Ik kom daar dus niet meer!!!
Even ter info.
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
Waar ik me Vittoria binnenbandjes haal is de vittoria binnenbanden voorraad anders nu ook behoorlijk laag terwijl eerst altijd in overvloed was, liggen enkel nog maar een paar met lang ventiel!
kort-ventiel heb ik daar voorradig al zeker een maand niet gezien.
kort-ventiel heb ik daar voorradig al zeker een maand niet gezien.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Antoni schreef:BonoCross schreef:Hopmans Bergen op Zoom:
3 stuks, kort ventiel Vittoria, 5 euro
Afgelopen zaterdag ben ik er ook geweest o.a. voor binnenbanden. Een Jan ... achter de balie wist me echter te vertellen dat ze geen Vittoria binnenbanden meer verkopen omdat Vottoria ze niet meer zou maken. Na hem smakelijk te hebben uigelachen ben ik weggegaan.
Dit is de tweede keer in korte tijd dat ze met een soortgelijk lul verhaal komen aanzetten. Ik kom daar dus niet meer!!!
Even ter info.
Ik kan ze ook al een tijd niet meer bjj de groothandel bestellen, dus het verhaal zou zo maar waar kunnen zijn.
Ik heb nu een berg conti's besteld en liggen..
Dat is knap balen dat ze die niet meer maken dan. Ik koop er al jaren al m'n fietsspullen en vooral vele binnenbanden. Ik heb het dan ook nog nooit meegemaakt dat ze die bandjes niet meer op voorraad hadden dus waarschijnlijk zit er wel een kern van waarheid in het verhaal van 'Jan'. En als ik die reacties zo eens bekijk hier... dan heeft 'Jan' volgens mij ook aardig hard om jou kunnen lachen 'Antoni'
Canyon Ultimate CF SL 2016
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
en als ik ze via internet wil bestellen, liefst met mtb buitenbanden erbij waar kan ik dan terecht?