Aai, het was als een flauwe opmerking bedoeld en dat is wel gelukt geloof ik. Maar ieder zo zijn keuzes! Prima zelfs...
Nee voor mij geen fiets uit 1980. Toen was ik nog niet geboren. Maar fluorescerend geel is best veilig lijkt mij.
Maar dan misschien toch maar weer over het probleem...
haren op de benen!
-
- Forum-lid
Heb laatst eens een Gore broekje gepast, die had wel behoorlijk stevig lycra, dikker dan de meeste andere broekjes, zou je ook eens kunnen proberen. Maar had zelf uiteindelijk toch een Assos meegenomen...
m00k schreef:Gewoon je bovenbenen even goed inwikkelen met vershoudfolie en dan de broek erover. Knip wel de uitstekende randjes af, want ander is het geen gezicht.
En dat ook even bij je hoofd doen, steken er tenminste geen haren meer door je helm
Toegegeven, met een scheermesje is het de allereerste keer een hele klus. Met een beetje voorzichtigheid geraak je er wel door terwijl je in bad zit of onder de douche staat.
Nadien is het een kwestie van regelmatig herhalen, langer dan een minuutje (of twee) duurt dat dan niet meer.
Bij sommige 'oplossingen' hier aangehaald heb ik toch zo mijn bedenkingen....
Nadien is het een kwestie van regelmatig herhalen, langer dan een minuutje (of twee) duurt dat dan niet meer.
Bij sommige 'oplossingen' hier aangehaald heb ik toch zo mijn bedenkingen....
Koop het beste epileerapparaat dat er bestaat namelijk de Braun Silk-epil Xelle. Hoef je echt maar om de paar weken te gerbuiken. het grootste voordeel van haarloze benen vindt ik het gemak bij het masseren en het ziet er verder erg goed uit. En verder is mijn vrouw er ook helemaal content mee
Fietsen is een mooie sport waar je meestal vrolijk van wordt.