Heeft iemand een tip waar ik de Mavic Cosmic Elite voor een mooi prijsje op de kop kan tikken? Futurumshop heeft ze voor 319 euro, goedkoopste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden.
Iemand..?
Cosmic Elite waar kopen??
-
- Forum-lid
Soilworker schreef:Heeft iemand een tip waar ik de Mavic Cosmic Elite voor een mooi prijsje op de kop kan tikken? Futurumshop heeft ze voor 319 euro, goedkoopste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden.
Iemand..?
Ebay.de bijvorbeeld;
http://cgi.ebay.de/Mavic-Cosmic-Elite-R ... dZViewItem
succes.
Sorry, geen goedkoper adres, maar wel een opmerking. Futurumshop verzendt gratis, dus als je de wielen elders een tientje goedkoper vindt zal daar over het algemeen nog wat bijkomen aan verzendkosten. Tenzij je op €5 á €10 kijkt bij een dergelijk bedrag, zou ik ze gewoon bij Futurum bestellen (en nee.... geen aandelen ).
-
- Forum-lid
Volgens mij verzend die Ebayer alleen binnen Duitsland.
@Rezne: je hebt helemaal gelijk. Ik hoopte alleen dat iemand een adresje had waar het nog goedkoper is. Futurumshop is al erg goedkoop maar ja ik ben een Hollander hè!
Bedankt
@Rezne: je hebt helemaal gelijk. Ik hoopte alleen dat iemand een adresje had waar het nog goedkoper is. Futurumshop is al erg goedkoop maar ja ik ben een Hollander hè!
Bedankt
Futurumshop is qua wielen lastig te verslaan.
-
- Forum-lid
havana schreef:Futurumshop is qua wielen lastig te verslaan.
Rezne schreef:@Soilworker:
Off-topic-alert!
Kom jij niet ergens uit de omgeving van Zutphen? Of ben ik nu in de war met iemand anders?
Inderdaad Havana, heb ze nog nergens goedkoper gezien. Service ook ok daar wat garantie betreft?
@Rezne: Ik kom uit Winterswijk...niet zozeer om de hoek. Hoezo?
Van wat ik gehoord heb qua service/garantie is Futurumshop zeker geen slechte. Maar als je ff langs wil om een wiel te laten nastellen ga je natuurlijk best naar de lokale FM, dat blijft altijd een nadeel van een internetshop....