Magura Firmtech
Ik wil in het komende crosseizoen mijn ATB gaan wijzigen Ik wil n.l. ook achter een setje Magura Firmtechs monteren
Nou gaat dat niet op de standaard cantilever nokken dus moet daar een aanpassing aan gemaakt worden
Nu is mijn vraag
Wie kent een framebouwer of iemand anders die die nokken op 2 stuks ATB,s kan lassen
Frames worden daarna gewoon netjes overgespoten
Gaarne U reactie
Magura firmtech voor achterrem
Je hebt de nokken?
Edward Hagen zou dit zeker kunnen, het lastechnische deel dan.
Linkje
Ik moet er echter wel bij vermelden dat dit vrij nauwkeurig dient te gebeuren, daar je niets meer kan stellen. Magura heeft voor fabrikanten een mal teleen, om dit nauwkeurig uit te kunen voeren. Als ik jou was zou ik echter gewoon de standaard oplossing voor Cantilevernokken gebruiken, bespaard een flinke ingreep.
Ander id is een IDworx te kopen. Site
Edward Hagen zou dit zeker kunnen, het lastechnische deel dan.
Linkje
Ik moet er echter wel bij vermelden dat dit vrij nauwkeurig dient te gebeuren, daar je niets meer kan stellen. Magura heeft voor fabrikanten een mal teleen, om dit nauwkeurig uit te kunen voeren. Als ik jou was zou ik echter gewoon de standaard oplossing voor Cantilevernokken gebruiken, bespaard een flinke ingreep.
Ander id is een IDworx te kopen. Site
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom geen Veloce V-brakes monteren? Dan heb je ook veel meer power dan die klote canti´s.
Less is bore
Daniel1975 schreef:Waarom geen Veloce V-brakes monteren? Dan heb je ook veel meer power dan die klote canti´s.
ik heb al HS33 remmen op m'n fiets zitten en wil die vervangen door Firmtechs
Dit i.v.m. met het snel van wiel kunnen wisselen bij een wedstrijd of marathon
Heb ondertussen een framebouwer gevonden die een volledig nieuw frame heeft gemaakt en ook evt andere frames kan overbouwen
Het ombouwen koste mij incl nieuwe nokjes 59 euro
dbd cyclingteam weblog
Hier staat het hele verhaal
Het ombouwen koste mij incl nieuwe nokjes 59 euro
dbd cyclingteam weblog
Hier staat het hele verhaal
-
- Forum-lid
Mooi frame van die lasser..
Veni, Vidi, Fietsie!
Dit frame heb ik speciaal onder mijn specificaties in Belgie laten maken
Mocht je meer willen weten , bel of mail me even dan kan ik je meer vertellen